Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
תיק פור יו -TIK4U - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
יום שבת
9:30 - 22:00
9:30 - 15:00
שעה אחרי צאת שבת - 23:00
צפה בשעות הפעילות

מעוניינים לרכוש מזוודה? מחפשים תיקים באיכות גבוהה? הגעתם למקום הנכון. תיק פור יו פועלת בתחום כבר שנים ארוכות, ומציעה ללקוחותיה מגוון מוצרים רחב: מזוודות מכל סוג ובכל גודל, תיקי מנהלים, תיקים למחשב נייד, חגורת כסף, אביזרי נסיעה ועוד. לצד אלה, מספקת החברה שירות תיקון מזוודות מקצועי, כולל איסוף מכל חלקי הארץ, וכן שירות הדפסה על תיקים.
החנות שלנו ממוקמת בקניון איילון ברמת גן (קומת המרתף, מול "זארה"), ומציעה את שירותיה השונים במחירים שווים לכל נפש. כל אלה מאפשרים להגיע למסקנה חד משמעית אחת: בדרך לנסיעה הבאה שלכם, אתם חייבים לעצור אצלנו.

עוד פרטים

מידע נוסף על תיק פור יו -TIK4U

אזורי שירות

רמת גן

תחומי העסק

ארנקים, תיקים, מזוודות ותרמילים

זמינות

פתוח בשישי

פתוח במוצ"ש

שפות שירות נוספות

אנגלית

ערבית

רוסית

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 03-5796416

פקס 03-6184094

עסק זה נמצא בקניון איילון - רמת גן

מפה

Navigate
מפת הגעה אל תיק פור יו -TIK4U
נווט

מציג 1-5 חוות דעת מתוך 5 חוות דעת על תיק פור יו -TIK4U

4
ציון כללי 1
שירות 1
מחיר 4.3
זמינות 4.2
שביעות רצון 4.8
שירות 4.5
איכות 3.6
שביעות רצון מהמחיר 1
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
קבלתי מזוודה שבורה שאינ בת שימוש. אין עונים בשרות הלקוחות.
פניתי לבית העסק לצורך רכישת מזוודה מסוג של מרקו פולו, קיבלתי שירות עם יחס אדיב, קיבלתי את האספקה בזמן עם שליח עד הבית, פניתי אליהם בגלל שהיה מחיר מבצע והוא היה הכי זול משאר ההצעות.
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

03/08/2017

תודה אמיר .
פניתי לבית העסק על מנת לרכוש מזוודות, ביצעתי השוואת מחירים בזאפ ובחרתי בהם כי היו הכי זולים, הבחור היה נחמד, אדיב, סבלני, שירות מעולה ושילמתי מחירים כאמור מצויינים.
קניית סט מזוודות
חיפשנו סט איכותי אך לא מאוד יקר. המוכרת המליצה על סט טוב של חברה אמריקאית אמינה. השירות היה טוב מאוד, והמוכרת היתה מקצועית ובעלת ידע.
מומלץ בחום!
הייתי חייבת תיק לעבודה שיהיה בו מקום ללפטופ. הגעתי למקום ממש במקרה והמוכר היה סבלני ונחמד וקניתי תיק. כשחזרתי הביתה התחרטתי וחזרתי אליו והוא לא כעס או הביע מורת רוח אלא שוב עברנו על התיקים עד שמצאנו תיק מהמם (!!) במחיר סביר לחלוטין. ממליצה עליהם בחום!
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist