רשת מגה ספורט היא אחת מהרשתות הגדולות בישראל בתחום ציוד הספורט והכושר. לרשת 27 סניפים בפריסה ארצית, והיא מייבאת לארץ בבלעדיות מגוון מותגי ספורט. הרשת מובילה מהלכים לקידום ולעידוד הספורט הישראלי באמצעות מתן חסויות לספורטאים, עריכת אירועי ספורט ותמיכה בעמותות ספורט.
בשנת 2007 נרכשה רשת "מגה ספורט" על ידי חברת MGS ספורט טריידינג, אשר הוקמה בשנת 1986 ונמצאת בבעלות משפחת מוליוב.
עוד פרטים
מידע נוסף על מגה ספורט - משרדים
אזורי שירות
חולון
תחומי העסק
ציוד ספורט ובגדי ספורט
מותגים ורשתות - ספורט
רשת מגה ספורט
מגה ספורט
מספרי טלפון נוספים
טלפון נוסף 03-5599722
מפה
מציג 1-6 חוות דעת מתוך 9 חוות דעת על מגה ספורט - משרדים
1.8
דירוג כללי

hen230784
18/08/2023
1
השירות שלכם מתחת לכל ביקורת ואני אחת שלא מתלוננת אף פעם.
רכשתי כפכפי רייף 19.6.23 אחרי חודש הם נקרעו ובתאריך 19.7.23 נתתי לסניף מגה ספורט ביג אשדוד לתיקון (שאני חייבת לציין שזה הזוי לשלוח כפכפים לתיקון) עד היום 18.08.23 לא קיבלתי את הכפכפים לאחר תיקון ועוד אומרים לי שזה יקח עוד זמן לא מוגבל. לא רכשתי כפכפיים ב-30 ש"ח אלא ב-300 ש"ח ולא ייתכן שעד היום אני לא מקבלת מענה או זיכוי או כפכפיים חלופיים. אני לקוחה קבוע שלכם ולאחר מקרה זה אני יותר לא ארכוש ממכם אתם לא אמינים ולא נונים שירות ומענה ללקוחות, גםמ בחניות בגדים נונתים להחילף או זיכוי והם שוברים ראש עם ספק הלקוח לא אמור לספוג את כל העוגמת נפש. מקווה שתחזרו אליי עם תשובות 052-6080634

itelmanm
08/11/2021
1
שירות מתחת לכל ביקורת
טיפול לקוי בתיקון מכשיר אליפטיקל E350 שנקנה בחודש מרץ השנה בחברת מגה ספורט ועדיין באחריות החברה.
לאחר כמה חודשים של שימוש מכשיר התקלקל ופניתי לחברת מגה ספורט על מנת לתקנו.
נאמר לי בשירות לקוחות ששעות ביקור טכנאי הן עד 16.00. הפסדתי יום עבודה כדי שטכנאי יבוא ויתקן את המכשיר אך לטכנאי לא היה בורג המתאים וביום ביקורו 26.10.21 לא תיקן את המכשיר (כלומר אצטרך להפסיד עוד יום עבודה בביקור הבא.)
מאז ביקורו עבר כבר שבוע ימים ופניות שלי לשירות לקוחות עם בקשה לתאם ביקור חדש לא נענות . אומרים לי :" בסדר, בסדר אנו נתקשר אליך" ובעצם מושכים את הזמן. מתחת לכל ביקורת.

Oren Klein
16/01/2021
5
יש כל מה שצריך
חנות גדולה עם כל מה שמתאמן צריך.
מבחר גדול ומגוון של מותגים.
השירות סביר ולא מעיק.
התור בקופה מהיר מאד.
ניתן היה להשקיע יותר בהראות באזור הקופות.
Tzuria
10/06/2020
2
תקלה במידה ויחס מזלזל
שלום רב, בתאריך 18/5 קניתי לילדה סנדלים, במגה ספורט כנות, לאחר שהגעתי לבית גיליתי שהסנדלים לא אפשרי לנעול אותם מכיוון שקיבלתי פעמיים את סנדל שמאל, לצערי הייתי צריכה לחזור לחנות במצב כזה לא נעים ולאכזב את הילדה, התשובה המאכזבת שקיבלתי בחנות תתחיל בחוסר יחס וזלזול, " את צריכה לבדוק מה את לוקחת" מיותר לציין שבכלל לא נכנסתי לטיפשות הזאת, מתי שאני קונה נעליים אני מסתכלת בגלל שקניתי לבת שלי חשבתי שהמוכרת הסתכלה מול העיניים שלי היא סידרה את זה בקופסא אז נכון שנגיד שדברים כאלה קורים אנחנו בני אדם.. אבל להגיב לי ככה? רק אמרתי מה קרה, למה אני מחליפה חבל שהייתי צריכה לומר את זה פעמיים שיגיד לי את אשמה, חוויה מזעזעת ולא נעימה, בחום כזה לשלוח את הילדה עם נעלי ספורט לגן, 
golanyar
19/11/2019
1
שירות על הפנים!
למרות פניות חוזרות ונשנות בכל הערוצים האפשריים אף אחד לא מתייחס לפניה- 2
- 1