עסקים נוספים שנותנים שירות בחיפה

מספר מקשר
072-3213548 זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
פקיעין החדשה
(0)
מספר מקשר
זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק
מידע נוסף על מטבחי סמל
אזורי שירות
חיפה
תחומי העסק
מטבחים
תחומי עיסוק נוספים
רהיטים
מפה
מציג 1-4 חוות דעת מתוך 4 חוות דעת על מטבחי סמל
2.2
דירוג כללי

galbenta
26/01/2025
5
לא מצאתי אתר שבו אפשר למסור תודה והערכה למטבחי סמל על החלפת כל הדלתות החיצוניות של המטבח (אלפי שקלים ) כתוצאה מהתנפחות הציפוי במספר דלתות. לקחת אחריות כעבור 7-8 שנים ולבצע את התיקון ללא עלות זה בהחלט אינדיקציה לחברה רצינית ,אמינה .
אני מודה לצוות החיפאי על השירות. קיבלנו מטבח ממש חדש ועל כך נתונה לבם תודתי
אני מרשה לעצמי כמי שהיה סמנכ"ל רפאל לתפעול הרכשה ולוגיסטיקה לומר שיש לי הבנה וניסיון של עשרות שנים מול אלפי ספקים בארץ ובעולם ולכן אני יכול לומר ללא היסוס שהשירות שקיבלתי ממטבחי סמל עומד בסטנדרט הגבוה ביותר. יישר כוח!!!!!!
ראובן גל- פלמ"ח 47 חיפה

Maor
30/04/2020
1
מאכזב מאוד
מאוכזב כמו רבים אחרים השירות שלהם ברמה מאוד נמוכה, לפני הקניה הכל טוב והכל אפשרי אבל רגע אחרי קבלת התשלום כלום לא אפשרי, לא עונים לטלפון, לא חוזרים, כשחוזרים אחרי עשרות שיחות מבטיחים שיסדרו ואז שוב נעלמים.
הרכישה הייתה מסניף חיפה.
האיכות והגימורים פשוט בושה, קבלתי דלת עם מכה, רווחים לא שווים בין הדלתות וזה רק המעט. זה בושה שחברה שממתגת את עצמה כפרימיום נותת עבודה ברמה נמוכה ושירות ברמה הכי נמוכה שפגשתי.
אני עדיין ממתין לתיקונים

איתן
10/09/2015
1.4
סיוט מתמשך
לאחר שתאריך ההתקנה נדחה שוב ושוב, מעבר לתאריך האחרון הנקוב בהזמנה, הפנו את תשומת לבנו לאותיות הקטנות שמאפשרות להם לחרוג. כשסוף סוף קיבלנו תאריך התקנה, יום לפני התקשרנו לוודא שמגיעים ונודע לנו ששוב יש דחייה של שבוע. שאלנו איזה סעיף בחוזה מאפשר את זה? נענינו ע"י מנהל ההרכבות: "לא יודע, אבל בטוח יש". התהליך חזר על עצמו בינתיים פעמיים נוספות. עדיין לא קיבלנו את המטבח. שורה תחתונה: חצי שנה לאחר ביצוע הזמנה ותשלום המטבח לא סופק. 
leon
05/05/2014
1.6
מטבחי סמל - פגמי ייצור וטעויות התקנה
הזמנו מטבח של "סמל" לדירה בשיפוץ. הבעיות התחילו מההתקנה הראשונה: הרבה חלקים עם פגמים שהוחזרו, המתקין לא הבין חלק מההוראות והיה צריך לתקן, בוצע שינוי מידת ארון ללא תאום איתנו (לא הסכימו לעשות מחדש). בסוף כל ההתקנה לקחה 6 (שישה!) ביקורים של המתקין ונמשכה 3 (שלושה!) חודשים בין הפעם הראשונה והאחרונה. עדיין הקלפות לא מכוונות בצורה טובה. במחיר היקר ששילמנו - מאכזב מאוד, הרבה עצבים ושעות עבודה אבודות.- 1