מידע נוסף על במבו רהיטים
מפה
מציג 1-6 חוות דעת מתוך 44 חוות דעת על במבו רהיטים
4.1
דירוג כללי

mirimm11
23/05/2024
1
לקנות שם זה כסף לפח!
ספה שקנינו . רק אחרי שבוע ראינו שיש כמין חול מתחת לספה. לא הבנו מה זה. אחרי כמה פעמים שוב ושוב עד שהבנו שיש בעיה. הפכנו את הספה וגילנו מלא חורים .מסתבר שזה ליקטוס שנמצא ממש בתוך העץ של הספה. פנינו לשירות לקוחות
הדבר היחד שאמרו . עבר חודש אין לנו איך לעזור הייתם צריכים לפנות מיידית.
הסברנו שזה משהו שלא רואים וקולטים מיידית . וזה קיים רק בספה שלהם!!! ושזה יכול להרוס את כל הרהיטים בבית. שיבואו לקחת אותה לקבל חדשה או החזר כספי. חזרו על אותה תשובה ופשוט ניתקו

צביקה
14/02/2024
1
האריזה נפתחה כחודש לאחר הקניה עקב שהות בחו״ל. אחד מארבעת הכיסאות היה פגום בריפוד. לא היתה נכונות לטפל בנושא. לקחתי בחשבון שהמוצר זול, לא נוח ולא איכותי, אבל לא ציפיתי לפגם.כן ציפיתי לשירות טוב , שירות לטובת הלקוח. לא ממליץ לקנות בבאמבו בגלל האיכות ובגלל השירות. קיראו ביקורות נוספות ותווכחו שאני לא היחיד שלא מרוצה.

מורן
21/11/2023
1
רכשתי ספה, שעל פניו וכלפי חוץ מהממת. אבל ! כשישבתי גיליתי שאני יושבת על אוויר וקרשים, כשפניתי אליהם ואמרתי שהספה חלולה ולא הגיוני שאינה מרופדת ואף שלחתי תמונות קיבלתי תשובה שזהו טיב המוצר ואם אני רוצה אני יכולה להחזיר אבל אחד התנאים להחזרת המוצר הוא - שהמוצר אינו הורכב.
באמת?? אני לא מבינה איך אפשר לא להרכיב מוצר שזהעתה רכשתי והמתנתי לו בכליון עיניים.
פשוט עבודה בעיניים ומענה חסר אנושיות.

Yael
07/12/2022
1
חוויית רכישה הכי גרועה שהייתה לי אי פעם. מעולם לא היה כ"כ קשה להחזיר ולקבל זיכוי על מוצר שהגיע פגום. סיפקו מזרן קצר יותר ב-12 ס"מ ממה שרכשתי. לקח שבועיים לקחת את המזרן בחזרה, עם חברת שליחויות שעובדת רק בשעות 8-12 בבוקר. לאחר חודש עדיין לא קיבלתי זיכוי על המזרן ועכשיו טוענים שלא מגיע לי זיכוי כי המזרן חזר אליהם, ע"י חברת השליחויות שלהם, מלוכלך. יחס מביך בשירות לקוחות בטלפון שאומרים אני לא יודע ולא אחראי, ואין מענה בשירות לקוחות באתר כבר חודש.

אלכס
24/10/2021
1
חסר אחריות
רכשתי רהיט וכשהגעתי הביתה התברר שהוא פגום באיכות . כשהיתקשרתי לשרות קיבלתי תשובה שזאת האיכות שהם מוכרים.