
מידע נוסף על קריסטלינו בע"מ
מפה
מציג 1-6 חוות דעת מתוך 6 חוות דעת על קריסטלינו בע"מ
1
דירוג כללי

maxim.bogd
10/12/2024
1
אין להם שירות בכלל, שואב נמסר לתיקון ולא חזר, כמעט חודשיים עברו ואין עם מי לדבר. אפילו נציגת שירות אמרה לפנות למועצה להגנת צרכן, כנראה מכירה את תפקוד החברה. לא ממליץ עליהם בכלל, זבלים.

עידו
28/11/2022
1
שירות לקוחות פרימיטיבי ביותר, ממליץ בחום לא לעבוד איתם בכלל.
רכשתי שואב אבק רובוטי שלא עובד בכלל Dreame F9.
הם רוצים שאני אבוא אליהם בשעות לא נוחות בימים לא נוחים, עם המכשיר התקול, אין בכלל אפשרות ששליח יבוא לקחת את המכשיר.

natimagor
10/06/2022
1
חווית קנייה מזעזעת!
הזמנתי קורקינט חשמלי שהגיע באיחור רב (הרבה יותר מ7 ימי עסקים כפי שהתחייבו), וגם כשהגיע הוא היה חדש אך תקול, עוד לפני שרכבתי עליו אפילו פעם אחת!
ביקשתי שישלחו אחד אחר, וגם הוא הגיע באיחור, אפילו שסחבתי את האחד התקול לתל אביב בכוחות עצמי, כדי לנסות לזרז את ההחלפה וסוף סוף להתחיל לרכב.
בנוסף לכל זאת, הקסדה שהזמנתי עם הקורקינט הגיעה בצבע אחר.
אפס שביעות רצון!

blinchevsky
17/01/2022
1
שירוע גרוע ביותר
בחיים שלי לא פגשתי שירות כל כך מזעזע.
שואב אבק רובוטי שנקנה לפני שנה וחצי מהזמן (כבר 3 פעמים) "בילה" במעבדה של קריסטלינו, כל פעם תקלה אחרת.
ואני שוב ושוב משלמת כסף על התיקונים, ואז זוכה להפעיל אותו 3-4 פעמים עד שצצה תקלה חדשה.
מיותר לציין שאף אחד לא מעוניין לקחת אחריות, והפעם גם מצפים ממני לנסוע מפתח תקווה לרשל"צ להפקיד אותו במעבדה כי הסניף בפתח תקווה סגור.
etsionim
23/08/2021
1
שירות גרוע ומטה!
נתתי כוכב אחד כי אין אפשרות לפחות מזה.
לפני פחות משנה רכשתי שואב אבק, והוא בילה במעבדה כבר פעמיים. בפעם השנייה סירבו לתקן אותו כי לטענתם יש לנקות את הפילטרים. אבל הפילטרים בכלל לא קשורים לתקלה (חסר חלק. לא צריך לנקות פילטרים כדי לשים אחד אחר). ואת זה גיליתי רק כשהגעתי הביתה, כי כשאספתי את המכשיר הנציג אמר לי שהמכשיר תוקן.
אהה... וכדי לדבר איתם בטלפון חיכיתי 20 דקות ארוכות...- 2
- 1