הזמנו מספר מזגנים מסלון להט לדירתנו ברמת גן. מוטי ייעץ לנו בסבלנות ובאדיבות, והשירות לכל אורכו היה יותר ממצויין. המזגנים סופקו במיידי, במחיר טוב, והמתקין היה שירותי מאוד.
הזמנו מספר מזגנים מסלון להט לדירתנו ברמת גן. מוטי ייעץ לנו בסבלנות ובאדיבות, והשירות לכל אורכו היה יותר ממצויין. המזגנים סופקו במיידי, במחיר טוב, והמתקין היה שירותי מאוד.
התחדשנו בשואב האבק החדש של שארק, ZERO M. קיבלנו יופי של הסברים וייעוץ אדיב. מרוצים עד מעל הראש! יופי של מחיר ובמיוחד אוהבים את העובדה שיש אחריות יבואן רשמית!
רכשתי רדיאטור 13 צלעות מתצוגה (עם אחריות מלאה) ושילמתי בהתאם.
בבית, לאחר שהרכבתי המוצר, שמתי לב כי קיבלתי רד' 11 צלעות. פניתי אליהם באתר ונעניתי כמעט מיד. כעבור 2 ימי עסקים, נשלח אליי רד' חדש.
כל זאת בזריזות וביעילות נדירה. שאפו!
לא עונים לטלפון בשעות הפעילות (24.11.19 שעה 13.30). ניסיתי שוב פעם להתקשר- הרימו וטרקו את הטלפון. אז קחו בחשבון שלקנות מהם שואב זה לוותר על השירות והאחריות. כשבסוף השגתי אותם, טענו שאיש לא עזה דבר כזה. בסדר.
שירות הלקוחות הגרוע ביותר שנתקלתי בו אי פעם.
הזמנתי סכינים לבלנדר נינג׳ה, שלחו לי במקום זה סט מגשי פיצה ממתכת, כשהתקשרתי להודיע על הבעיה אמרו לי שיכולים לשלוח את מה שהזמנתי רק תוך 5 ימי עסקים ולא מיד.
איזה מין עסק עושה טעות כזאת ולא מתקן אותה מיד?
כל עסק אחר היה שולח שליח במיוחד או אפילו סוכן עם מה ששילמתי עליו ולא הגיע בגלל טעות שלהם.
אפילו משהו שהזמנתי מיפן הגיע תוך 3 ימים. אז הם עושים טעויות ולא מנסים אפילו לתקן אותן ובינתיים אני תקוע בלי בלנדר (עברו כבר 5 ימים ועוד לא הגיע).
להבא אני קונה מחו״ל ולא מהם.
והסאגה ממשיכה:
כרגע נמסר לי מחברת השליחויות שיגיע אלי רק מחר כי שריג אלקטריק מסרו להם מספר טלפון לא נכון.
לא רק שהם היו צריכים להוציא שליח מיוחד עוד שבוע שעבר. הם גם ממשיכים לעשות טעויות, על חשבוני.