Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp

מידע נוסף על סינמה קפה עממי

אזורי שירות

חיפה

תחומי העסק

בתי קולנוע

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 04-8325755

מפה

Navigate
מפת הגעה אל סינמה קפה עממי
נווט

מציג 1-5 חוות דעת מתוך 5 חוות דעת על סינמה קפה עממי

4.4
ציון כללי 4.5
שירות 5
מחיר 5
זמינות 5
שביעות רצון 4
שירות 4.3
איכות 4
שביעות רצון מהמחיר 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
מנוי סרטים לקולנוע עממי
סופסוף נגמר הסגר ונפתחו בתי הקולוע, בינהם קולנוע עממי בנווה שאנן בחיפה. במקום 2 אולומות ומקרינים סרטים בדרך כלל לא מהמייסטרים. מנוי הוא בעצם כרטיסיה עם 12 כרטיסים שנמכר במחיר של 300 שח, ולכן מאוד משתלם.
ממש עממי!
השירות במקום מעולה! ממש שירות אישי וחביב.. התקשרתי להזמין כרטיסים בטלפון ובחרתי את המושבים שרציתי... הגעתי למקום ולהפתעתי באמת היו המקומות שלי ולא שילמתי שום עמלה על הכרטיסים! כיום לוקחים כ-5 שקלים להזמנה... שהגעתי לקופה גם הציעו לי על מנת שאני יחסוך על כל כרטיס, לרכוש את הכרטיסיה שבמקום שייצא לי 40 ש"ח לכרטיס ייצא לי 25 ש"ח ממש חיסכון אדיר של 15 ש"ח לכרטיס! נכנסו בדלת הכניסה אני ובן זוגי והפנו אותנו לאולם המבוקש.. המקום נעים המחירים מעולים והסרטים איכותיים ביותר! ממליצה לכולם להגיע! תהנו ותתפלאו כמוני!
בית קולנוע שכיף להגיע אליו
קולנוע עממי נמצא ברחוב הגליל בשכונת נווה שאנן בחיפה. יש במקום 2 אולמות, ומקרינים סרטים טובים. יש מספר הקרנות ביום, כולל סופי שבוע. ניתן להזמין כרטיסים בטלפון, ללא עמלה. התשלום במזומן או בכרטיס אשראי בקופה. כמו כן, עדין נמכרות כרטיסיות ל12 כניסות לקולנוע בעלות של 300 שח (25 שח לכרטיס), ללא ספק, מחיר ללא תחרות. יש במקום גם דוכן שמוכר עוגות ומשקאות, יש מספר שולחנות, כסאות וכורסאות. כם שגם נעים לשבת קצת לפני תחילת הסרט.
סינמה קפה קארד
בסינמה קפה עממי החלו למכור כרטיסיה ל12 כניסות לקולנוע בעלות של 300 שח (25 שח לכרטיס). השימוש מוגבל ל4 כניסות בכל פעם. משתלם! בקולנוע מקרינים לרב סרטים טובים.
לראות סרט בקולנוע עממי
ביום שישי בשעות בסביבות השעה 15 הלחטנו עם זוג חברים ללכת לראות את הסרט צלף אמריקאי בקולנוע עממי. אין אפשרות להזמין דרך האנטרנט, אבל יש אפשרות להזמין בטלפון. התקרשתי ולא היתה תשובה. לא היתי מופתעת, כי השעה כאמור היתה 15, זמן בו אין הקרנה. להפתעתי, לאחר כמה דקות הטלפון צלצל, עניתי וזאת היתה שיחה חוזרת מהקולנוע. השיחה היתה נעימה ושירותית, הוצע לי לבחור מקומות ישיבה והכרטיסים נשמרו בקופה לאיסוף ותשלום כרבע שעה לפני ההקרנה. התשלום אינו כולל דמי טיפול (כמו בעת הזמנה באנטרנט). הקולנוע חביב, עם קיוסק שמוכר שתיה ודברי מזון. לצערנו תוך כדי הקרנת הסרט היתה תקלה וההקרנה הופסקה אבל הקול המשיך ולקח זמן מה עד שגילו ותקנו זאת.
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist