חברת אופטיקנה הינה רשת קמעונאית מובילה בתחום האופטיקה והשמיעה,אופטיקנה מעניקה שירותי אופטומטריה ואודיולוגיה מהמתקדמים בישראל על ידי אנשי מקצוע מומחים מן השורה הראשונה. בחנויות הרשת נמכרים משקפי ראייה, משקפי שמש, עדשות מגע ומכשירי שמיעה. הרשת מעסיקה למעלה מ-600 עובדים, ביניהם 160 אופטומטריסטים מקצועיים בעלי רישיון משרד הבריאות. בחנויות הרשת ניתן למצוא מאות דגמים בקולקציות השונות, המיועדות לנשים, לגברים, לנוער ולילדים. לצד המותגים הבינלאומיים, אופטיקנה, המכירה היטב את הצרכן הישראלי- טעמו, מאפייניו וצרכיו הייחודים, מייבאת באופן בלעדי את המותגים קויה, קויה אקסלוסיב, קויה הוטקוטור,seven וראפ.
26/11/2013 06:34 צוות אופטיקנה אני אשמח אם תיצרו איתי קשר בנוגע לפוסט הזה על הסניף בקניון רחובות וחווית הלקוח שהוא מעניק שלא תואמת את רוח בעלי הרשת שלום צוות אופטיקנה , רציתי לשתף אתכם במקרה שקרה לנו בסניף בקניון רחובות , ניגשנו למוכרנית וביקשנו לראות את מסגרות המשקפיים במבצע ,המוכרנית החלה לשכנע אותנו כי אין כמעט זוגות ויש זוגות בודדים בלבד וכדאי לקנות אחד מותגים אשר אותם יש בשפע , הדגשנו בפניה כי אנחנו כן מעוניינים לראות את הזוגות וכי אין לנו צורך במותג אולם היא המשיכה בשלה וטענה כי אין טעם ,ובנוסף הוסיפה כי בכול מקרה נצטרך להוסיף 150 שקל על ציפויים שייקרו את העסקה אם נלך על המבצע הזול ,יצאנו מהסניף מבלי שהראו לנו זוג אחד מהמבצע ובתחושת אכזבה קשה ואף עלבון ! לעיתים מוכרן אחד לא מיומן או מנוסה המקבל הנחיות שגויות גורם לנזק תדמיתי רב ,במיוחד שהיום מעגלים קרובים במדיות החברתיות מכילות אלפי קשרים תודה , שלום רב , בעקבות שיחה מאוד טעונה ומתגוננת מי צד המנהלת של הסניף לצערי הגעתי למסקנה כי אכן תפיסת הצוות שחושב כי לקוח שיצא נעלב וניפגע לא ראוי להתנצלות מקובלת על כולם בסניף , לפי ראדיה מנהלת הסניף התפיסה כי הלקוח תמיד צודק או חשוב כבר לא מקובלת בעולמנו והיא לא רואה לנכון להתנצל של לקוח שיצא נפגע מחנותה למרות שהבחינה בכך . עוד ראדיה טענה כי "אני לא אתן לך משקפיים חינם " ציינתי כי היא שוב העליבה אותי ואין אני זקוק לא לפיצוי ולא למשקפיים מהחנות אותה היא מנהלת בצורה זאת . הסברתי לראדיה כי התנצלות פשוטה הייתה מספקת אותי ללא כול פיצוי או דבר אחר , למרות מספר פניות לשירות הלקוחות מעולם לא חזרו אליי