Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
ג'קו מאכלי ים - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
7:30 - 19:30
9:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

מידע נוסף על ג'קו מאכלי ים

אזורי שירות

חיפה

תחומי העסק

מסעדות דגים

תחומי עיסוק נוספים

מסעדות

סוגי מטבחים ומאכלים

דגים

פירות ים

מאפיינים נוספים

מתחם ידידותי לילדים

אפשרות ישיבה בחוץ

אינטרנט אלחוטי

אפשרות לאירועים במקום

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 04-8626639

פקס 09-9519803

מפה

Navigate
מפת הגעה אל ג'קו מאכלי ים
נווט

מציג 1-5 חוות דעת מתוך 5 חוות דעת על ג'קו מאכלי ים

4
ציון כללי 4
שירות 4
אוכל 4
אווירה 4
שביעות רצון מהמחיר 4
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
ג'קו
תמורה מעולה למחיר. סלטים ללא הגבלה עם ריפיל, דגים טריים ביותר, שירות מצויין וכמובן אוירה מעולה. נ נשוב בהחלט
טעים
הכל טעים הסלטים הבלתי נגמרים, המוזיקה היווונית ברקע, השירות המעולה, הדגים הפשוט מדהימים. ישבנו ונהנו מכל ביס, מכל רגע ובכלל מהמקום המדהים הזה שאף פעם לא מאכזב!
תגובות (1)

ג'קו מאכלי ים - תמונה
תגובה של בית העסק

11/10/2018

תודה משה משמח אותנו ממש!
לא מומלץ בעליל!
הגעתי פעם ראשונה למסעדה, ברגע שהתיישבתי הניחו על השולחן מבחר סלטים שלא הזמנתי, לשאלה מדוע והאם זו טעות בשולחן, ענתה המלצרית ״זה בסדר״. לאחר מכן כאשר הזמנתי מנת מעורב פירות ים ברוטב ג׳קו שעלתה 90 שקלים. המלצרית לא סיפרה כלום על הסלט והמליצה על המנה שהזמנתי. המנה הגיעה מהר ולא נראתה טרייה ומוכנה מראש. מנה שלא שבעתי ממנה. בנוסף המלצרית שכחה את קנקן המים שהזמנתי וביקשתי שוב. ולקינוח קיבלנו חיוב 39 שקל על הסלטים שלא הזמנו, ובתשובה ממנהלת המקום״ ככה זה אצלינו״. תודה רבה על החוויה הזוועתית, לא נחזור.
תגובות (1)

ג'קו מאכלי ים - תמונה
תגובה של בית העסק

29/08/2018

אנו בתור מנהלי המסעדה דוגלים ב"הלקוח תמיד צודק" הפעם לא!! אז ככה: מגש הסלטים אצלנו מוגש ללא חיוב בהזמנת מנה עיקרית ועם ריפיל עד בלי סוף!! הלקוחות שלנו נהנים מהאוכל שלנו בסגנון הזה כבר 50 שנה!! כשמגיעים מספר לקוחות ומזמינים מנה אחת לכולם אז אנו מחייבים 39 שח למגש אחד של סלטים וכשמחלקים מנה אחת לכולם כנראה שלא תצא שבע! ואני מציע לך לדייק המנה שאכלתם עלתה 89שח ולא 90שח אנחנו לא מכריחים אף 1 להגיע אלינו ואם בחרת להכפיש ולא לחזור אז...... בכל מקרה אנחנו נמשיך לפנק את הלקוחות שלנו לפחות עוד 50 שנה!!
ג'קו
אכלנו עסקית במקום. הדגים טריים, הסלטים מרעננים ומצויינים והמקום הקטן הזה הוא טוב מתמיד. האוכל טעים, יש ריפיל ללא תשלום על הסלטים והטרפאלס לקינוח היה מעולה.
שירות טוב, ואוכל עוד יותר טוב
טעים להפליא, שף מדהים. המנות הראשונות והסלטים היו עם מעולים , הכול הוגש והרגיש כאוכל ביתי טעים. המנה העיקרית הייתה מצוינת, הזמנתי מנת גלאיה זוגית והתענגנו על כל ביס. שווה !
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist