Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
ד"ר סגל אוקטב - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
7:30 - 19:30
9:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

ד"ר אוקטב סגל, מומחה לרפואת נשים ולמיילדות, מבצע בדיקות אולטרה-סאונד זה למעלה מ-30 שנה. הוא עובד כרופא בכיר ביחידת האולטרה-סאונד שבמחלקת נשים ויולדות של בית החולים ברזילי, ומספק מענה למבוטחי מכבי שירותי בריאות במכון האולטרה-סאונד שבאשקלון. הוא מבצע בין היתר בדיקות שקיפות עורפית, סקירה מוקדמת וסקירה מאוחרת מורחבת - בדיקות המתבצעות גם בטכניקת תלת/ארבע ממד. כמו כן, ד"ר סגל עורך מעקבי היריון, בדיקות מכוונות וסריקות לאגן הקטן.

בדיקות שקיפות עורפית וסקירת מערכות ניתנות לביצוע במסגרת הביטוחים המשלימים של קופות החולים מכבי ,כללית ולאומית. בדיקות אלה, לצד בדיקות אולטרה-סאונד אחרות ודיקורי מי שפיר, מתבצעות גם באופן פרטי.

עוד פרטים

מידע נוסף על ד"ר סגל אוקטב

אזורי שירות

רמת גן

תחומי העסק

אולטרה סאונד

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3221268

טלפון נוסף 03-6771336

פקס 03-6767428

מפה

Navigate
מפת הגעה אל ד"ר סגל אוקטב
נווט

יצירת קשר עם ד"ר סגל אוקטב

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 17 חוות דעת על ד"ר סגל אוקטב

4.1
ציון כללי 3.8
שירות 3.7
מחיר 3.4
זמינות 4.5
שביעות רצון 4.8
הקדשת זמן 5
שירות 4.4
איכפתיות 5
סבלנות 5
הסבר על הטיפול 5
איכות 4
שביעות רצון מהמחיר 4.2
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
זו לא הפעם הראשונה שאני מבקרת בשמחה אצל ד"ר סגל (מבצעת אצלו את כל בדיקות ההריון) אבל הפעם כשהייתי בבדיקת סקירת מערכות מוקדמת התרגשתי במיוחד... שכן, לד"ר סגל יש מכשיר חדשני המאפשר לשלוח את כל תמונות האולטרסאונד שבוצעו בבדיקה ואת כל התיעוד של הבדיקה בסרטון שמשאיר טעם של עוד!!! מעבר להתרגשות עצמה מהגילוי המפעים של כל איבר ואיבר בעובר הקסום שלנו שמתבצעת על ידי ד"ר סגל באמפתיה, בסובלנות ובמקצועיות רבה, נשאר לנו גם תיעוד נוסטלגי לחוויה מדהימה זו!!! זהו דבר מדהים-יש לי אפשרות לשתף בחוויה המרגשת שלי את כל מי שארצה ולא יכול היה להיות בבדיקה עצמה!!! אני רוצה לציין גם את המזכירה המדהימה של ד"ר סגל שמקבלת אותי תמיד בפנים מאירות וביחס אישי ואמפתי. כיף להגיע לבדיקה בתחושה נוחה ומרגשת כל כך!!! המון תודות!!!
המלצה חמה לדר אוקטב סגל. מקצועי ממש ומסביר. מרוצה מאוד מהבדיקה אצלו. גם המזכירה שלו מאוד נחמדה ונעימה.
המלצה חמה!!!!
אצל דוקטור סגל אוקטב מרמת גן עשיתי את כל הבדיקות של ההריון, בהמלצת שתי אחיות שלי שהיו אצלו והתרשמו ממש לטובה. עשיתי שקיפות + סקירה מוקדמת + סקירה מאוחרת. התרשמתי לטובה. הרופא מאוד יסודי,מקצועי,סבלני מסביר על כל איבר של העובר בצורה מושלמת. יש לציין שגם המזכירה שלו, זהבה עשתה את החוויה מאוד נעימה, הייתה זמינה גם בשעות שהמרפאה סגורה. וקיבלה אותנו בחיוך. ממליצה בחום על דוקטור סגל אוקטב!!!
ד"ר סגל רופא מקצועי, אדיב ומעו
אני מאוד מרוצה וחוזרת אליו בכל הריון שלי, עושה אצלו סקירות ושקיפות, אפילו אחרי שעברתי לאיזור הצפון אני נוסעת במיוחד לרמת גן למרפאה שלו, הוא מקצועי ומאוד אדיב, נותן הסבר מפורט ומעמיק ונותן לי תחושה מאוד בטוחה בבדיקה. ממליצה בחום רב!! גם המזכירה שלו מקסימה ונעימה!! כמו כן שלחתי אליו חברות וגם הן כולן יצאו מרוצות עם מילים חמות ומפרגנות על המקצועיות והאדיבות שלו!! רופא משכמו ומעלה, כן ירבו כמותו!!
לא להיט בכללל!!!
לדעתי (והייתי אצל כמה רופאים עם אישתי) לא מקצועי אבל יותר מזה, לא נעים בכלל אדם שאמור לשמוח בשמחתם של אחרים, נותן יחס של "מנהל בית ספר", חסר רגישות ולא מומלץ
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist