עסקים נוספים שנותנים שירות באור יהודה
מידע נוסף על חנן
אזורי שירות
אור יהודה
תחומי העסק
מוסכים
מפה
מציג 1-6 חוות דעת מתוך 6 חוות דעת על חנן
4
דירוג כללי
mychemic92
20/11/2022
1
ציון 0 בשירות אני עדיין בשוק, ב18.11 הגעתי למוסך לצורך החלפת בולמים אחוריים. אני הבאתי את הבולמים של חברת KYB חברה יפנית
הבולמים מגיעים עם קיט הרכבה הכולל שייבות גומיות וברגים , המכונאי טעה ולא הרכיב את הבולמים נכון פיספס שייבה שהיה אמור לשים כתוצאה מזה היו דפיקות איומות מהבולמים
ב20.11 חזרתי למוסך בבוקר לאחר המתנה של מעל לשעה עם ילד בן 5 עם מוגבלות ותור לרופא שתכף יהיה
ניגשתי למנהל המוסך ואמרתי לו שמראש זה פדיחה של המוסך ואני ממתין מעל לשעה והם עוד לא נגעו ברכב איך אפשר לזרז את זה.
במקום לפעול ברגישות ולקחת אחריות על העבודה של המכונאי שלו בתגובה קיבלתי הכפשות והשפלות
1: שהייתי צריך להתקשר ולא הייתי ממתין כשהכי טבעי לבנאדם שמרגיש דפיקות מהבהלה לחזור ישר לאותו מקום שהעבודה לא בוצעה כראוי
2: לאחר מכן הואשמתי בזה שלא הזמנתי את הבולמים מהם וכל זה לא היה קורה
3: ולאחר מכן הוא השפיל אותי מול הלקוחות שאמר להם שהוא(אני) רוצה שאני אעכב אתכם פה בגללו וישר ירוץ לטפל בו.
4: "אמרת שאבא שלך עובד בראשון אז למה הגעת לכאן ולא הלכת לשם מהתחלה"
וכל זה שאני עם ילד קטן לצידי לאחר מכן לא החזקתי את עצמי והוא קיבל צעקות על השירות שלו
המכונאי החמוד הודה בטעות ותיקן את התיקון שלו
שורה תחתונה זה השירות הכי זוועה שקיבלתי בכל שנות חיי מכל ספק שרות כזה או אחר
אי לקיחת אחריות של המנהל מוסך בכבודו ובעצמו השפלת הלקוח שבוצעה איתו פדיחה
תקיפת הלקוח שזאת אשמתו שכל זה קרה כי לא התקשרתי או כי לא הזמנתי את החלק מהם
ולא כי המכונאי עשה פדיחה
במקום לשמר את הלקוח וקודם כל לקחת אחריות שירותית ולשמר את הלקוח להבא
הוא רק האשים אותי בזה שאני אשם בהתקנה הגרועה שלהם
הוא עשה הכל כדי שלא אחזור לשם בחיים ואצא עם טראומה שיר
dfried97
28/02/2020
3
לא ממליץ לבעלי רכבים פרטיים
חוות דעת זו עודכנה כדי לשפר את ציון חוות הדעת שנכתבה במקור, וזאת עקב תקופת הקורונה, וכדי לא לגרום לפגיעה כלכלית במוסך.
הגעתי למוסך זה לטיפול תקופתי במסגרת תקופת האחריות של רכב חדש (הונדה ג'אז). במהלך הטיפול הייתי עד לאירוע של חוסר אמינות מפתיע ולא מובן. נוזל הבלמים שהיה אמור להיות מוחלף כולו (על פי דרישות היצרן ועל פי החיוב בחשבונית) לא בוצע כראוי. כלומר הוחלף הנוזל רק במיכל העודפים ולא באמצעות ניקוז מהגלגלים.
בעקבות האירוע הגשתי תלונה ליבואן בגין אי ביצוע הטיפול כנדרש למרות החיוב הכספי המלא. מנהל המוסך התקשר אלי והתנצל והצהיר שטיפל בנושא בכל החומרה, ואף זימן אותי לטיפול חוזר חינם. למרות אי הנוחות מהסיטואציה הזו, הגעתי למוסך, והפעם הטיפול בוצע כראוי.
במקרה אחר, ביקרתי במוסך על מנת לרכוש אביזר למושב אחורי (נשבר בעקבות התקנת כסא בטיחות), המתנתי בדלפק המחסן דקות ארוכות מאד, ואף אחד, כולל מנהל המוסך שהיה במחסן, לא מצא לנכון לפנות אלי ולשרת אותי. בסוף נטשתי ללא האביזר.
לאחרונה רכשתי רכב חדש, ובעקבות החוויות שעברתי הוא לא מתוצרת הונדה. לצערי. דוד
18/12/2017
5
מקצעונים אמינים
יש לי הונדה אינסייט המנוע אוכל שמן ק"ג ל1500 קמ עברה תקופת האחריות טיפלו מול חברת הונדה וביצעו את התיקון ללא שום תמורהi
חוות דעת של צרכן אשר יצר קשר טלפוני עם בית העסק, התקבל באמצעות סקר טלפוני המבוצע על ידי חברת סקרים מקצועית.
שלמה
24/08/2016
4
פניתי לבית העסק על מנת לתקן את הרכב שלי, בחרתי בו בעקבות המלצה שקיבלתי, הם מיקצוענים ועמדו בזמן שהבטיחו, המקום נקי ומסודר, שילמתי מחיר סביר.
Eyal
19/08/2012
5
מקצוענים אדיבים וקפדנים
אני מטופל במשך 6 שנים אחרונות אצל מוסכי שירות חנן ושפיק. ללא יוצא מהכלל תמיד מטופל במקצועיות, באדיבות ובקפדנות. הם עומדים בלוחות הזמנים שלהם. אני מקבל תמורה מלאה עבור כספי.- 2
- 1