Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
טויס אר אס - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
7:30 - 19:30
9:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

מידע נוסף על טויס אר אס

אזורי שירות

חיפה

תחומי העסק

צעצועים ומשחקים

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 073-2159029

עסק זה נמצא בקניון עזריאלי - חיפה

מפה

Navigate
מפת הגעה אל טויס אר אס
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 6 חוות דעת על טויס אר אס

4.5
ציון כללי 4.5
שירות 4.5
זמינות 5
איכות 5
שביעות רצון מהמחיר 4
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
חנות גדולה מאוד
חנות מאוד גדולה. מגוון רחב בעיקר של צעצועים. יש קופונים מתחלפים באפליקציה מאוד שווה
טוי אר אס בקניון חיפה
בקומה השנייה בקניון חיפה נמצאת חנות הצעצועים הגדולה טוי אר אס. קיבלתי מתנה לחנות זו,ולמרות שלא היה לי פתק החלפה,הסכימו לקבלה. כל ספרי הילדים עכשיו במבצע במחיר של 30 שח לספר. מחיר מאד משתלם!!!! השירות היה מאד אדיב.החנות יפה עם מבחר ענק של צעצועים ומישחקים לכל הגילאיים. חנייה חינם בחניוני הקניון.
חנות צעצועים כייפית...
אני נוהג להכנס עם הנכדים ולרכוש מידי פעם צעצוע לנכדים... אין אפשרות לצאת בידיים רייקות, מאחר והמבחר גדול ואיכותי. הפעם קניתי לארזי נכדי, משחק הרכבה של לגו, איכותי, אך יקר מאוד. השרות בחנות מצויין כרגיל.
חנות מחודשת בקניון חיפה
נפתחה מחדש חנות טויס אר אס בקניון חיפה בקומה השנייה. רציתי להחזיר מתנה שבתי,אחרי לידה,קיבלה ולבקש זיכוי,הקופאית סירבה בטענה שעברו מספר ימים והסכימה רק להחלפה. התאכזבתי מאד מכך,שאין הם מתחשבים בלקוח. מעבר לכך,החנות גדולה ויש בה בעיקר צעצועים ומשחקים.
מכונית עם שלט
קנינו שם מכונית עם שלט ונהנינו מהיחס של אסף שעזר לנו בנאמנות לבחור את הרכב ובני מאד מרוצה מהקניה
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist