Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp

מידע נוסף על פפרדלה

אזורי שירות

רחובות

תחומי העסק

מסעדות איטלקיות

תחומי עיסוק נוספים

מסעדות

סוגי מטבחים ומאכלים

איטלקי

מאפיינים נוספים

כשר

משלוחים - Take Away

נקי מעישון

מתחם ידידותי לילדים

אפשרות ישיבה בחוץ

אפשרות לאירועים במקום

שירותי קייטרינג

ארוחות בוקר

רומנטי

עוד פרטים

סגנון המסעדה

בר מסעדה

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 08-9364422

מפה

Navigate
מפת הגעה אל פפרדלה
נווט

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 8 חוות דעת על פפרדלה

4
מחיר 3
אוכל 5
שירות 4
אוירה/משלוח 4
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
האוכל טעים ההמתנה ארוכה
האוכל טעים מאוד במסעדה, אך צריך לקחת בחשבון שהיא עמוסה וההמתנה היא ארוכה. כדאי להזמין טלפונית מקומות מראש. השירות של המלצרים אדיב, וסה"כ נהנינו מאוד.
האופציה היחידה באזור, וגם לא רעה בכלל
בתור מי שלא אוכל בשר, וגם מקפיד על כשרות, כמעט ואין מקום אחר באזור חוץ מפפרדלה. אבל למרות שאין הרבה אופציות אחרות, אנחנו חוזרים שוב ושוב בגלל שטוב. המחירים לא בשמים. האוכל טעים. האווירה נעימה. המלצרים אדיבים. יש בעיה תמיד של תור ארוך בכניסה, או של עומס במסעדה ואז השירות נפגע.
אוכל חלומי שצריך לחכות בשבילו
אתמול ישבתי עם חברות במסעדה, פעם שניה שלנו במקום. האוכל כמו תמיד מושלם ומדויק אבל נאלצנו לחכות לו קרוב ל40 דקות. השירות היה קצת מאכזב, לקח זמן עד שניגשו וטיפלו במה שביקשנו אבל אחרי שהאוכל מגיע כבר אין תלונות על כלום:)
אוכל מעולה ובשפע
אתמול ישבתי עם חברה שלי במסעדה והזמנו מנה ראשונה ועיקרית, היה ממש טעים, 2 המנות הגיעו בזמן וביחד, אווירה טובה ושירות מעולה,גם היה לנו טיפה קר, טיפלו במזגן רק בשבילנו, המחיר קצת יקר.
פינוק של פעם ב..
מקום יפה, האווירה כיפית, חבל שנמצא ליד תחנת דלק.. גם המיקום די מרכזי - קל להגיע. מבחינת האוכל - הרביולי ממש מומלץ, חברה שלי אהבה גם את הסלטים. המקום היחיד שהייתי בו שהיה רוטב רוזה ראוי לשמו! הלזניה קצת פחות מומלצת. מה שכן מחירים לא זולים.
  • 2
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist