Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp
עסקים נוספים שנותנים שירות ברמת גן
הובלות אקספרס בראשון לציון

הכובש 14, ראשון לציון

(2)
073-7784546 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.
הובלות רחמים בפתח תקווה

הרב ישעיהו משורר 6, פתח תקווה

(5)
בוכריס מנופים הובלות בעפולה

וולפסון 10, עפולה

(18)
077-7784510 מספר
מקשר זאפ גרופ עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר.
מספר הטלפון של העסק מופיע באזור המידע בדף העסק.

מידע נוסף על אולימפוס הובלות

אזורי שירות

רמת גן

תחומי העסק

חברות הובלה ומובילים

מאפיינים נוספים

שירותי הובלה ואריזה

חומרי אריזה להובלה

פירוק והרכבת רהיטים

ביטוח תכולה

הובלה בכל הארץ

שירותי אריזה

אחסון תכולה

הובלה בהתראה קצרה

הובלת יקרי ערך

השכרת ארגזים

פינוי תכולת דירה

עוד פרטים

רכבי הובלה

משאית קטנה

משאית גדולה

משאית מנוף

משאית סגורה

זמינות

24 שעות

פתוח בשישי

פתוח בשבת

פתוח במוצ"ש

שפות שירות נוספות

אנגלית

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 050-6000021

פקס 03-7540031

פקס נוסף 077-7103109

מפה

Navigate
מפת הגעה אל אולימפוס הובלות
נווט

מציג 1-5 חוות דעת מתוך 5 חוות דעת על אולימפוס הובלות

2.8
ציון כללי 1
שירות 2.8
מחיר 4.3
עמידה בזמנים 4
זמינות 1
שביעות רצון 3.7
איכות 2.6
שביעות רצון מהמחיר 1
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
להתרחק! התחלנו באיחור ניחא... מהרגע שפגשו אותנו התחילו לדבר על הטיפ שלהם, התנהגות סחטנית ובריונית. לא שמרו על הדברים שלנו, מלא פגמים.
מאכזבים פוגעניים מזלזלים בלקוח
עד עכשיו המתנתי ולא פניתי לרשתות החברתיות וניסיתי להבין ולהמתין ולחכות לקבל שירות אבל עבר עברו 4 חודשים ואני רודפת אחרי הרוח בסוף ינואר הזמנו אני ובת זוגי הובלה עבור מעבר דירה ע"י חברת "אולימפוס הובלות" הסיבה שסגרתי עם איש הקשר בחברה (ואולי גם הבעלים) אייל כי הוא הבטיח שהמוצרים יהיו תחת אחריות וביטוח למקרה של פגיעה או שבר. ציינתי לפני סגירת העסקה כחלק מהתנאים כי הריהוט שלי הוא של איקאה וחשוב לי מאוד שהנגר ידע להתעסק עם הריהוט הזה כי הוא בקלות נשבר/ נהרס (איכות זולה) הובטח לי כי הנגר יודע ומכיר את המוצרים של איקאה נשלחה לו רשימה מסודרת עם כל מפרט ההובלה וסגרנו את העסקה למרות שהמחיר לא היה מהזולים בשוק. ביום ההובלה הגיעו המובילים והוצע להם עוגיות, קפה ומים מינרלים. הנגר שנתן פקודות לשאר המובילים כששאלתי אותו אם הכל בסדר ביקש בדרישה שאביא אקסלים וסודה קרים, וגם ביקש שיהיה לכל המובילים. קנינו כי הרגשנו לא נעים. הנגר החליט להעביר את הארונות רק כאשר הוא מוציא את הדלתות והמדפים וסחב את מסגרת הארון כך ללא פרוק מה שגרם לארון תליה (בעל 2 הדלתות) להיות נטוי וגם חיבר את הדיקט מאחורה באופן רעוע (קיבלנו חוות דעת לאחר מכן מנגר של איקאה שהגיע לבחון את הארון). וארון הבגדים הגדול נפגע והשתפשף בכמה מקומות. המיטה הורכבה בצורה שבה הקרשים התומכים במזרון אינם עומדים יציב והמזרן כל הזמן שוקע וגם שברו רגל של מקרר שמאז מתנדנד. כל המוצרים האלו נקנו לפני שנה !!! ונשמרו בקנאות! כשהגיעו לפרוק את המוצרים בדירה החדשה הנגר ביקש עוד שתיה ועוד אקסלים קרים בדרישה וכמו ומחוסר נעימות וחוסר ניסיון קנינו. היות וזה היה יום של הובלות וטכנאים קנינו מגש גדול של מאפים עבור כל מי שיגיע במהלך היום להתקין ולהוביל. בסיום
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

19/05/2020

אהלן ליאת, מה שלומך? זו אני דולי שאת מחפשת.. בואי נתחיל מההתחלה, בתאריך 30.1.20 העברת איתנו את דירתך, יומיים אח"כ קיבלנו ממך הודעה שהיית מאוד לא מרוצה מההתנהלות של הצוות שהגיע אליך כי הם לקחו לך שתיה עוגיות, וטיפ גבוהה ולאחר בדיקה של הדברים מול הצוות, אייל הנציג שלי ענה לך בצורה מאוד אדיבה שהפועלים אכן שתו וגם אכלו אך לא לקחו איתם שתיה סגורה או אוכל כציידה לדרך ואף הציע לעשות ועידה עם מנהל העבודה שהיה בצוות שהכחיש מכל וכל את דבריך המעליבים יש לציין-לא נשכח שבעבודה פיזית וקשוחה שכזו נהוג "לפנק" את העובדים. מה גם שהיו עוד אנשי מקצוע בבית שגם הם נהנו מהפינוקים שהשארת עבורם.. את לא רצית שנשוחח בועידה עם הצוות ואייל הבין את עמדתך ולא התעקש על העיניין. טיפים- בסיום ההובלה ובאדיבותך הרבה נתת לצוות של ארבעת העובדים יחד טיפ של 200 ש"ח הם ביקשו עוד!!! הם ביקשו בצורה יפה ולא אנסו אותך לשלם להם יותר, מכיוון שיש המון תלונות על עניין הטיפים לא רק מצידך אני תמיד אומרת לעובדים שלי שבמידה והם מבקשים יפה מותר לבקש, לא לכעוס, לא לא להתפרצף, ולא למלמל דברים מעליבים על הלקוח. טיפ זה רשות וזו מנטרה שחוזרת בכל מפגש שלי איתם. חודש לאחר מכן (ולא שבועיים שלושה כפי שציינת בפוסט) פנית שוב בטענה שדברים ניזוקו לך בבית, חודש שלם!!! הסברתי לך שלא ניתן לקבל אחריות על הובלה פור לייף ויש זמן סביר והגיוני שלקוח יכול לפנות אלינו עם בעיה ובתגובה אמרת שלא היה לך זמן להתעסק עם ה"עניין" הזה בחודש האחרון ועכשיו את פונה.. מצטערת ליאת, אמרתי לך אז ורושמת גם עכשיו עבור כל המגיבים:שימי עצמך במקומי: אני מבצעת ביום כמה וכמה הובלות, קורה שיש נזקים אנחנו לא אלוהים אבל תמיד ינתן מענה ללקוח אם פנה יום יומיים לאחר המקרה, לא יתכן שלקוח שומר לעצמו את הזכות להתקשר מתי שיש לו זמן (חודש אחרי ההובלה) ובא בתלונות.. אין לי מושג מה עשית עם הריהיטים, ליאת שוחחנו מספר פעמים מאז, הקשבתי לדבריך והצעתי הצעה מאוד הוגנת לטעמי ואני מצטטת: "לא מגיע לך פיצוי אבל בכדי שתצאי עם הרגשה טובה אני מוכנה ברגע זה להעביר לך 150 ש"ח לחשבון הבנק וזה כל מה שאני מוכנה לתת" אמרת שתתייעצי עם בת זוגך ותחזרי אלי לאחר מספר ימים חזרת אלי ואמרת שההצעה לא מקובלת עליך ואת רוצה 300 ש"ח לא הסכמתי וכאן הדברים ביננו נעצרו, לא התעלמתי, לא סיננתי-הכדור היה אצלך. אני לא מחלקת פרסים והיד הקלה על המקלדת לא מפחידה אותי, (ראיתי בפיד שלך שאת נוהגת לנסות לקלקל פרנסה) אני מאמינה במה שאני מוכרת ועל זה יעידו אלפי לקוחות מרוצים. כל המשתפים שמתייגים את הצינור ועוד תכניות שמתעסקות בעוולות בואו ותראו את הצד השני של המטבע.
בלתי אמין
בשש השנים האחרונות עברתי פעמיים ההובלה והאריזה עי אולימפוס הובלות הייתה הכי גרועה . לקחתי גם אריזה כדי להקל על המעבר. היה ביקור בבית כדי להעריך במדוייק מספר קרטונים כדי שלא יהיה ויכוח בזמן ההובלה . ההתקשרות הראשונית היתה נעימה ומבטיחה וגם המחיר נראה סביר אם כי לא הכי זול לכן בחרתי אותם. ההמשך היה סיוט הגיעו קרטונים קטנים ואחידים לכל חפצי הבית. שאף פעם לא ראיתי צורת אריזה שכזו. אחר כך באו בטענות גסות שמספר הקרטונים שיצא בפועל יותר גדול ממה שהוערך עי איש החברה עצמה. החפצים בבית נזרקו לתוך הקרטונים בחוסר סדר והגיון ללא רישום מה יש בכל קרטון פרט למספר החדר שממנו נארז כל זה הפך את הפרוק לקשה ומסורבל . חפצים נעלמו והיו שנשברו . ולקינוח שוב ויכוח על כך שהמעלית קטנה מדי וצריך מנוף שכמובן אני הייתי אמורה לשלם כל הסיפור לקח מתשע בבוקר (במקוםשבע) ועד חשכה מה שהצריך מבחינתי ביטול יום עבודה נוסף
שירות מצויין מחיר מצויין
המובילים היו מקצועיים ועזרו לי גם לחבר שולחן מחשב שלא היה באחריותם ללא קבלת תשלום נוספת, כמו כן השירות שלהם היה אדיב ומאד מקצועי אני אמשיך להזמין אותם להובלות שאני צריך ולהפיץ את שמם בין חברים לטובה
יצאו צדיקים
רוצה להודות לכל הצוות הגיע ביום ההובלה קיבלנו שרות אדיב ומקצועי ומעל הכל במחיר הוגן כמה נחמד לדעת שעוד ניתן למצוא בענף שכזה אנשים טובים והוגנים!!! ממליצים בחום משפ' רוחמה
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist