Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
סטודיו לניפוח זכוכית  GSTUDIO - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
10:00 - 22:00
הגעה בתיאום מראש
צפה בשעות הפעילות

GSTUDIO הסטודיו הראשון בישראל לניפוח זכוכית ופיוזינג, מציע קורסים, הדגמות וסדנאות בניפוח זכוכית ויציקות, פעילות והדגמות לקבוצות, גלריות ועוד. הסטודיו הממוקם בעיר תל אביב, הוקם על ידי מעיין ס. פייגין וד"ר בוריס שפייזמן - בוגרי ומורי בצלאל ואמני פיסול בזכוכית והפך עם השנים לבית לאמני ניפוח זכוכית ישראליים. הסטודיו מציע מכירה של עבודות זכוכית ברמות שונות לפי דרישה לבתי עסק, חברות או פרטיים. העבודות מבוצעות בשיתוף פעולה עם מעצבים, אדרכלים ואומנים שונים.

עוד פרטים

מידע נוסף על סטודיו לניפוח זכוכית GSTUDIO

אזורי שירות

תל אביב

תחומי העסק

זכוכית - ניפוח ופיוזינג - מכירה, סדנאות וגלריות

שפות שירות נוספות

אנגלית

רוסית

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3258386

טלפון נוסף 052-2329933

מפה

Navigate
מפת הגעה אל סטודיו לניפוח זכוכית  GSTUDIO
נווט

וידאו ותמונות של סטודיו לניפוח זכוכית GSTUDIO

מציג 1-3 חוות דעת מתוך 3 חוות דעת על סטודיו לניפוח זכוכית GSTUDIO

4.5
מחיר 3.5
זמינות 5
שביעות רצון 4.5
שירות 4.5
איכות 4.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
פניתי לצורך שחזור חלק של מדפסת. המחיר היה סביר. הכינו את המוצר במהירות וקיבלתי אחלה שירות ויחס.
עבור סדנה חוויתית לכל המשפחה-אנשים בוגרים שרצינו לעשות פעילות יצירתית לחגיגת יום הולדת,משהו חד פעמי,מבחינה מקצועית מעולים,דאגו להמשכיות ,נאמר עשינו איילים ,דאגו שנקנה ציוד המשך,ציוד משלים לחשמל -מיכשור,מבחינת שירות ,היה חסר קצת סוג של אירוח,אם היו מציעים כיבוד,זה היה נחמד,שתייה- מים דאגו להציע שלא נתייבש ,אבל לא מעבר,זה סדנה של כמה שעות.הם היו בקטע המקצועי מאוד מקצועיים,אדיבים נחמדים סבלנים נעימים.
פניתי בכדי לעבוד בסדנא של הסטודיו לזכוכית. הם היו מאוד נחמדים ואדיבים ועזרו כשהזדקקתי לעזרה. בעלי הסטודיו מאוד מקצועיים והשירות היה אדיב. גם המחיר היה בהתאם לציפיות שלי.
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist