Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
10:00 - 19:00
9:30 - 14:00
צפה בשעות הפעילות

קיי.אס.פי מחשבים בע''מ (KSP) מציעה מגוון רחב של פתרונות עבור מחשבים. החברה מייבאת ומשווקת מחשבים מכל סוג ? הן מחשב נייד, הן מחשב נייח והן מחשב לוח (טאבלט) - לצד שורה ארוכה של אביזרים למחשב. אצלנו תוכלו לרכוש, בין השאר, מסך מחשב, מארז, ספק כוח, רמקולים, מקלדת, עכבר, דיסק קשיח, זיכרון למחשב ושלל מוצרים חיוניים אחרים.
KSP מחשבים וסלולר היא אחת הרשתות המובילות בישראל, עם כ-40 סניפים הנמצאים מצפון ועד דרום, כולל הסניף הנוכחי בחיפה. החברה מעניקה שירות אדיב ללקוחותיה ומציעה את המוצרים השונים במחירים שווים לכל נפש. באפשרותכם לבצע את הרכישה, בצורה נוחה ומאובטחת, גם דרך אתר האינטרנט שלנו.

עוד פרטים

מידע נוסף על קיי.אס.פי. מחשבים בע"מ

אזורי שירות

תל אביב

תחומי העסק

ציוד ואביזרים למחשבים

זמינות

פתוח בשישי

מותגים ורשתות - מחשבים - ציוד ואביזרים

KSP

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 04-8141730

מפה

Navigate
מפת הגעה אל קיי.אס.פי. מחשבים בע"מ
נווט

מציג 1-4 חוות דעת מתוך 4 חוות דעת על קיי.אס.פי. מחשבים בע"מ

3.6
ציון כללי 4.5
שירות 4
מחיר 3.5
זמינות 3
שביעות רצון 2.5
שירות 2.5
איכות 3.5
שביעות רצון מהמחיר 4.5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
סניף קטן ברמת החייל בעיית חניה
סניף קטן של KSP ברמת החייל שמשרת את כל השכונות מסביב וכן את כל אזור העסקים הגדול והתוסס. קיימת בעיית חניה חריפה בכל האזור אך בוודאי גם כאן. בזמן שביקרתי השירות היה לוקה בחסר כי היה רק מוכרן אחד וזה מאד חבל.
שירות נהדר בסניף רמת החייל!
לפני שבוע בדקתי באתר ksp לגביי מטען אוניברסלי למחשב נייד. ניגשתי לסניף ברמת גן וקיבלתי שירות מזלזל או יותר נכון לא קיבלתי שירות. משם המשכתי לסניף רמת החייל שם פגשתי בחור נהדר בשם ליאל/ ליאור ששאל אותי שאלות מכוונות ועזר לי מהר מאוד למצוא את המטען שחיפשתי ווידא שהוא מתאים לדגם המחשב שלי. רק בגלל השירות הזה אחזור שוב ובלבד אל הסניף הזה. מרוצה מאוד מהמוצר והשירות!
קניתי מוצר פגום
התקשרתי כמה פעמים לתמיכה ולא חזרו אלי. כתבתי בפייסבוק ותארתי את הבעיה וכמובן, ללא טיפול. המספרים שמתפרסמים לא טובים וכשמספר אחד זמין, לוקח הרבה זמן לענות ומפנים לתמיכה בחזרה. לא מרוצה, לא מומלץ!
סניף טוב
ביקרתי היום בסניף כדי לקנות לפטופ שראיתי באינטרנט. היה בקבלה רק מוכר אחד אז נאלצנו לחכות קצת זמן עד שיתפנה. המוכר היה בסדר, לא נחמד ולא אנטיפט. הוא אמר שצריך לשלם 200 שקלים כדי שיזמינו לנו את המחשב, מה שהיה נראה לנו מוגזם, ולחכות 3 ימים. סניף רגוע יותר משאר סניפי הרשת
  • 1

11 סניפים של קיי.אס.פי. מחשבים בע"מ

מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist