Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
פרפקשן - מרפאת שיניים - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
9:00 - 19:30
צפה בשעות הפעילות

במרפאת פרפקשן, אנו מתמקדים בתחום השיקום הפה והאסתטיקה דנטלית, התוך כדי שהשיקום שלנו מתחיל בהשתלות שיניים. בזמן שרוב רופאי השיניים נוטים להתמקד בתחומים מסוימים, במרפאת פרפקשן אנו גאים בכך שאנו מציעים פתרונות אסתטיים ותפקודיים מלאים במגוון רחב של תחומי עיסוק.

ניסיון של 25 שנה מצביע על מערכת השירות האיכותית והמובילה שלנו, שהתפרסמה בישראל ומלווה אלפי מטופלים בכל הגילאים. אנו מתמקדים בחווית הטיפול החמה והנעימה, והתקנות שלנו מעסיקות רק צוות מקצועי ומומחה.

ההתמקדות המרכזית בהשתלות שיניים הופכת אותנו למומחים בתחום, ואנו נועדו להגיע לכל מטופל עם הפתרונות המתאימים ביותר לצרכיו. עם השיטה החד-שלבית שלנו, אנו מבטיחים תוצאות מושלמות ומהירות, בעזרת טכנולוגיה מתקדמת כמו מיקרוסקופ דנטלי וסורק אינטר-אוראלי.

אסתטיקה דנטלית היא ענף בו אנו גם נותנים דגש, מציעים טיפולים אישיים ומתקדמים כמו אורתודנטיה והלבנת שיניים. המטרה המרכזית היא שימור ושדרוג של המראה הטבעי של השיניים, המשפיע חיובית על איכות החיים של המטופל.

בנוסף לתחום השתלות השיניים, אנו מתמקדים גם בתחום שיקום הפה והלסת, המהווה התמחות רפואית נדירה. ניסיון רב שנים עם הליכים מורכבים של שיקום פה ולסת מבטיח תוצאות מושלמות.

השירות המורכב והמקצועי שלנו מונהג על ידי צוות חם ומקצועי של רופאים, סייעות, אנשי מעבדה וצוות שירות. המומחיות והניסיון הרב במגוון טיפולים כירורגיים ואסתטיים מותאמים אישית מאפשרים לנו לספק לך את הטיפול הטוב ביותר.

Perfection – מומחיות שמובילה לתוצאות מושלמות בטיפולי שיניים כירורגיים ואסתטיים. ניהיה כאן כדי להבטיח לך שחיוך מושלם ושיניים בריאות זו אפשרות נגישה ומציאותית, והם תוצאה של יחס חם, טכנולוגיה מתקדמת ומומחים מובילים בתחום.

מידע נוסף על פרפקשן - מרפאת שיניים

אזורי שירות

אור יהודה

שדרות

רחובות

ראשון לציון

קריית מלאכי

לוד

אשקלון

נס ציונה

מזכרת בתיה

יבנה

חולון

בית שמש

קריית גת

גדרה

בת ים

אשדוד

תחומי העסק

הלבנת שיניים

מרפאות שיניים

רופאי שיניים

שיקום הפה - פרוסתודונטיה

השתלות שיניים

עוד פרטים

תחומי עיסוק נוספים

מרפאות שיניים

רופאי שיניים

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-2645339

טלפון נוסף 08-6770900

מפה

Navigate
מפת הגעה אל פרפקשן - מרפאת שיניים
נווט

מציג 0 חוות דעת חוות דעת על פרפקשן - מרפאת שיניים

רוצה לשתף בחוויה שלך מהעסק?
כתוב חוות דעת
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist