Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
BODY & SOUL - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
8:30 - 12:00

שעות הבוקר

17:00 - 19:00

שעות הערב

צפה בשעות הפעילות

בסטודיו שלנו, אנו יוצרים מרחב עבור פעילות גופנית אלטרנטיבית מיוחדת, המתמקדת בשילוב של יוגה, פילאטיס ופלדנקרייז. השיטות האלו הוכיחו את עצמן כאמצעי ריפוי טבעי ואלטרנטיבי, המסייע לגוף להתאושש ולשקם את עצמו במקרים של פגיעות גופניות.

אנו מספקים שיעורים פרטיים וקבוצתיים שמתאימים לכל רמת כושר גופנית ובכל גיל. הסטודיו הוא מקום שבו אתם יכולים למצוא את החיבור בין גוף ונפש, תוך חיטוב, עיצוב ושיפור גמישות. גם אם אין לכם בעיות בריאותיות מסוימות, השיעורים הקבוצתיים שלנו הם אופציה מצוינת לחיזוק גופני כללי.

בשיעורים הטיפוליים המיוחדים שאנו מציעים, פיתחנו שיטות ייחודיות המגבשות בין תנועה וטיפוח. אנו מאמצים גישה שמתמקדת בהפעלת תנועה מדויקת ותכנון מתוך הבנת הגוף וצרכיו. שיטות אלו מסייעות לשחזור איזון, לשקם ולהרגיע את מערכת העצבים, תוך הבחנה בגוף ונפש ככולם.

עוד פרטים

מידע נוסף על BODY & SOUL

אזורי שירות

חולון

תחומי העסק

קורסי העשרה ברפואה משלימה

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 052-2736135

מפה

Navigate
מפת הגעה אל BODY & SOUL
נווט

יצירת קשר עם BODY & SOUL

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

מציג 0 חוות דעת חוות דעת על BODY & SOUL

רוצה לשתף בחוויה שלך מהעסק?
כתוב חוות דעת
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist