היי אורח,  

התחבר

Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory

היי אורח

Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
ד"ר ותד דנטל אסטתיק - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
7:30 - 19:30
9:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

חיוך מושלם? הגיע הזמן להפוך את החלום למציאות!

ברשת המרפאות "דנטל אסתטיקס קליניקס" בראשות ד"ר מחמוד ותד, מבטיחים לכם חיוך חלומי שיישאר לנצח. איך הם עושים את זה? פשוט - באמצעות טכנולוגיות השיא והידע המקצועי העמוק ביותר בתחום רפואת השיניים.

החזון של ד"ר ותד היה תמיד ברור: רפואת שיניים איכותית וחדשנית שתהיה נגישה לכולם. היום, לאחר שנים של לימודים והתמחויות, החלום הזה הופך למציאות ברשת "דנטל אסתטיקס קליניקס" - שרשרת מרפאות פרטיות המונה כבר שני סניפים, ועתידה להמשיך ולהתרחב.

מה מצפה לכם במרפאות המתקדמות האלה? טיפולי שורש ברמה הגבוהה ביותר, יישור שיניים ביתי באמצעות סדים שקופים, הלבנה מקצועית, ציפויי קרמיקה ואסתטיקה דנטלית במיטבה. אך להיט הבית האמיתי הן ההשתלות הבזאליות - שיטה פורצת דרך שמאפשרת התקנת שיניים חדשות לחיים כבר מהיום הראשון!

"השתלות הבזאליות הן המהפכה הבאה ברפואת השיניים", מצהיר ד"ר ותד בגאווה. "הן מאפשרות למטופל לקבל מערך שיניים חדש, ללא חיתוכים טראומטיים וסיבוכים. היתרון העיקרי הוא שאין צורך בהליכים מסורבלים כמו השתלות עצם או הרמת סינוס."

אז איך ד"ר ותד והצוות המקצועי שאספו סביבם הפכו למומחים כל-כך בטכניקות המתקדמות האלה? התשובה היא - השכלה וידע עמוקים, לצד רצון אין-סופי ללמוד ולהתמקצע. ד"ר ותד עצמו הוא בוגר אוניברסיטה מובילה ברוסיה, ולאחר מכן עבר הסמכה מלאה במשרד הבריאות בישראל וניסיון רב כסטאז'ר במגזר הציבורי.

אך הוא לא רק עצר שם. לאורך כל הקריירה המקצועית שלו, ד"ר ותד לקח חלק בעשרות קורסים והשתלמויות יוקרתיות בתחומי ההשתלות, האסתטיקה הדנטלית, טיפולי כאב ועוד. "אני מאמין בלמידה מתמדת והתעדכנות בשיטות הטיפול החדשניות ביותר," הוא מסביר. "כי רק ככה אוכל לתת למטופלים שלי את השירות הטוב בעולם."

אבל מה שהופך את "דנטל אסתטיקס קליניקס" למיוחדת במינה היא לא רק המקצועיות של הצוות, אלא גם הגישה האנושית והמסורה שבאה לידי ביטוי בכל שלב. החל מתהליך ההזמנה הקל והמהיר, דרך שירותי החירום 24/7 והצוות הרב-לשוני, וכלה במאמץ ליצור קשר אישי ומחויבות ארוכת-טווח מול כל לקוח.

"כי בסופו של דבר, מה שחשוב לנו הוא לא רק לרפא - אלא גם לשרת כל מטופל כאילו היה בן משפחה," אומרים במרפאה. "אנחנו כאן בשבילכם, בכל שעה, בכל עת."

אז אם גם אתם חולמים על חיוך הוליוודי ושיניים בריאות למשך שנים, קחו את הסיכוי שלכם והגשימו את החלום. "דנטל אסתטיקס קליניקס" מחכה לכם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר, צוות מיומן ורמת שירות שאין כדוגמתה. פנו עוד היום, הגשימו את החלום, וקבלו את מתנת החיוך היפה לחיים!

עוד פרטים

מידע נוסף על ד"ר ותד דנטל אסטתיק

אזורי שירות

פרדס חנה-כרכור

תחומי העסק

רופאי שיניים

תחומי עיסוק נוספים

מרפאות שיניים

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3238631

טלפון נוסף 04-8219414

מפה

Navigate
מפת הגעה אל ד"ר ותד דנטל אסטתיק
נווט

יצירת קשר עם ד"ר ותד דנטל אסטתיק

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

וידאו ותמונות של ד"ר ותד דנטל אסטתיק

מציג 0 חוות דעת חוות דעת על ד"ר ותד דנטל אסטתיק

רוצה לשתף בחוויה שלך מהעסק?
כתוב חוות דעת
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist