Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
אולה סלולר-חנות סלולר בירושלים - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
יום ו'
7:30 - 19:30
9:00 - 13:00
צפה בשעות הפעילות

גאים להציג לכם את תפוז מובייל - היעד המוביל לכל צרכי הטלפוניה שלכם! אנחנו מביאים לכם את המבחר הרחב ביותר של מוצרים איכותיים ומתקדמים מסוגם, כדי שתוכלו למצוא את הפתרון המושלם עבורכם.

בתפוז מובייל תמצאו את כל הדגמים הנמכרים ביותר, מהמותגים המוכרים והאמינים ביותר בשוק. המוצרים שאנחנו מציעים כוללים טלפונים חכמים, טאבלטים, אוזניות, שעונים חכמים ועוד. אנחנו דואגים לספק את החדשנות האחרונה והטכנולוגיה המתקדמת ביותר, כדי שתוכלו ליהנות מחוויית משתמש מדהימה.

אך זה לא רק המוצרים שאנחנו גאים בהם, אלא גם השירות המקצועי והאיכותי שאנחנו מציעים. בתפוז מובייל תמצאו שירותי תמיכה מקצועיים ויעילים, שירות תיקונים מהיר ואמין, וכן אפשרות להזמנה מקוונת נוחה ופשוטה.

כשאתם קונים מאיתנו, אתם יכולים להיות בטוחים שאתם מקבלים את המוצרים המקוריים והאיכותיים ביותר, כל זאת במחירים המשתלמים ביותר בשוק. אנחנו יודעים שכל חוויית הקנייה שלכם חשובה, ולכן אנחנו דואגים לשמור על שירות מצוין וחווית לקוח מעולה.

אל תחכו יותר! בואו לבקר אותנו באתר Tapuz Mobile וגלו את העולם המדהים של הטלפוניה המתקדמת. אנחנו כאן כדי לספק לכם את הפתרון המושלם לכל צרכיכם הטכנולוגיים.

מוזמנים לחוות אותנו גם ביוטיוב בקישור: https://youtube.com/@OlaCellular
ובפייסבוק,אינסטגרם ואתר הבית שלנו!

עוד פרטים

מידע נוסף על אולה סלולר-חנות סלולר בירושלים

אזורי שירות

בית שמש

ביתר עילית

גוש עציון

מבשרת ציון

מעלה אדומים

ירושלים

אזור ירושלים

תחומי העסק

טלפונים סלולריים

מעבדות סלולר

סלולר (מובייל) - תוכן, אפליקציות ופרסום

מספרי טלפון נוספים

טלפון מקשר 072-3200317

טלפון נוסף 055-9841000

מפה

Navigate
מפת הגעה אל אולה סלולר-חנות סלולר בירושלים
נווט

יצירת קשר עם אולה סלולר-חנות סלולר בירושלים

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

וידאו ותמונות של אולה סלולר-חנות סלולר בירושלים

מציג 1-4 חוות דעת מתוך 4 חוות דעת על אולה סלולר-חנות סלולר בירושלים

5
ציון כללי 5
שירות 5
זמינות 5
איכות 5
שביעות רצון מהמחיר 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
חוויה נהדרץ של שירות ומקצועיות בהחלט אחזור לפה לתקן
I got there late at night. They fixed my phone very quick and it wasn’t expensive. I appreciate Quick and quality work that they’ve done for me I give him five star
שרות אדיב ומצוין עם חיוך ויחס אישי המקום הקבוע שלי לטלפון
שרות אדיב ומצוין עם חיוך ויחס אישי המקום הקבוע שלי לטלפון
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist