Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory

היי אורח

Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom

מציג 76-82 חוות דעת מתוך 82 חוות דעת על מוסך 24 פלוס

4.8
ציון כללי 5
שירות 4.9
מחיר 4.2
עמידה בזמנים 4.7
זמינות 5
שביעות רצון 4.8
איכות 4.9
שביעות רצון מהמחיר 4.9
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
פניתי לתיקון תקלה ברכב. השירות היה תקין ואדיב. הרכב היה מוכן באותו יום. לא יודע להעריך את המחיר. פניתי רק אליו. שיכנע אותי להזמין שם כי הייתי חייב את אותו חלק דחוף.
פניתי כי הייתה לי שאלה בנוגע לתדלוק. הבחור עזר לי מאוד בצורה מדוייקת, בלי לקחת תשלום, אפילו שהשיחה ארכה מעל חצי שעה.
צוות אמין
הגעתי לטיפול 10.000 ברכב ,לציין שזאת פעם שלישית שלי במוסך הזה ,נכנסתי למוסך עם הרכב נציג קיבל אותי והכניס את הרכב לטיפול במהלך הטיפול ביקשו ממני לרדת מהמשרד בכדיי לראות את הנעשה ברכב ירדתי ופשוט הם הסבירו לי מה מחליפים ברכב בנוסך שאלו שאלות כגון בציעת טיימיניג או טיפול שמן גיר במוסך אחר לא היה לי מוסג מה הם אומרים,לאחר הסבר הבנתי שיש לבצע טיפול שמן גיר כל 60.000 וטיפול טיימיניג כל 90.000 ואז הבנתי למה הם מתכוונים לאחר שיצאתי מהטיפול ושילמתי מחיר הוגן מאד לדעתי (רק 499 ש"ח) שבמוסך אחר שילמתי (1100 ש"ח) על אותם חלקים בדיוק! בעל המוסך נתן לי טיפ ואמר שבמוסך הזה יש הדרכות ללקוחות 2 מפגשים חודשים בערב בהתחלה חשבתי שהוא צוחק עליי ולאחר שראתי את הנרשמים להדרכות ברשימה ואת חדר ההדרכות הבנתי למה אני נמצאת במקום שלדעתי צריך להמליץ עליהם בחום . תודה מיוחדת לצוות שכמעט לא רואים אותו צוות העובדים מכוון שהם עובדים קשה וגם לאחר הטיפול שטפו לי את הרכב ודאגו להסביר לי וזה נעשה לכל הלקוחות שהיו במוסך באותו היום.אז במשפט אחד תודה ענקית המשיכו כך
פניתי כי הייתה לי בעיה ברכב. היו הרבה דיבורים בהתחלה, זה היה פעם ראשונה שנכנסתי למוסך שיש בו המון סיסמאות לגבי חשיבות הלקוח. בעל המוסך היה אמור לטפל בבעיה, אך העביר לעובדיו את הטיפול ונעלם לחצי יום. הוא גם לא ידע מה צריך להחליף שם. החליפו לי דברים אחרים לגמרי. התנהלות העובדים שם: דיברו בצורה מאוד בוטה, כלפי המוסך שלי, אליו אני נוהגת ללכת בכל פעם. לאחר שיצאתי הבנתי שלא תיקנו בכלל את הרעש בגלגל השמאלי. כשניסיתי ליצור קשר עם בעל המוסך, הוא סינן אותי. הם גבו את הכסף בצורה לא יפה.
תגובות (1)

 - תמונה
תגובה של בית העסק

04/02/2013

בתאריך 15 באוקטובר נכנסת אלי (יפעת) למוסך עם רכב מסוג אופל קורסה. הגעת עם תקלה, כאשר נבחנה התקלה נמסר לך שיש בעיה בבלמים מכיוון שתיקנת את התקלה הזו לא מזמן (במוסך אחר), הוסבר לך שאת צריכה לחזור למוסך שבו תיקנת את התקלה אחרת חבל על הכסף, לאחר סירובך לתקן את התקלה במוסך הקודם עלינו למשרד המוסך שלנו והתקשרנו למוסך הקודם, למוסכניק בשם אייל כאשר הסברנו לו את המקרה ואת מהות התקלה, המוסכניק סירב לקבל אותך וסיבותיו שמורות עימו להלן השיחה שהושמע לך ברמקול לאחר שהסברנו לך שוב שהתיקון הנ"ל אמור להיות באחריות המוסך הקודם ובלית ברירה נצטרך לחייב אותך בחלקים החדשים (סט צלחות + רפידות) לאחר שהראנו לך את החלקים כאשר סט הצלחות והרפידות בלויים ואינם בטיחותיים לנסיעה הסברנו לך שיש להחליפם ויכולה להיות בעיה כתוצאה מפגם שהקליפרים של הרכב נדפקו. לאחר החלפת הבלמים הקדמיים הוסבר לך שיש לחזור בעוד יומיים לביקורת כדי לראות שהרעשים נעלמו מכיוון שאנו במוסך מצלמים הכל ומתעדים הן במצלמות במעגל סגור והן במצלמות למכשיר הנייד של הלקוח, יכלה לראות הלקוחה את מהלך כל התיקון מתחילתו ועד סופו. כאשר אנו רואים רכב שמגיע ממוסך אחר עם פגם ברמה כזאת של תיקון. בלמים ושיוף הרפידות (קנט) אנו מראים זאת ללקוחה ולצערנו בצענו את הנ"ל. בשיחה עם המוסכניק הקודם שלך בנוכחותך כאשר את שומעת את השיחה שהייתה ברמקול כך שיכולת להגיב בכל שלב ושלב כאשר אנחנו אמרנו לך שהמוסך הקודם לא התנהג בצורה אתית וכך לא מתקנים את הרפידות נורא כעסת על ערך הדברים שנאמרו. מכיוון שאני כבעל מוסך שאני רואה לנכון שלקוח נפגע משירות לקוי במס' מוסכים מסרתי לך את האופציות הבאות כאשר הגעת לאחר יומיים עדיין עם הרעשים ברכב הסברתי לך שהקליפר הימני נתפס כתוצאה מחום ויש להחליפו. ראית את זה כניצול ולצערי עדיין ניתנו לך 2 אופציות: להחזיר לך את כספך בחזרה או לקבל טיפול מתנה כפיצוי. כעבור יומיים הלכת למוסך אחר והמוסכניק בשם משה התקשר אלי, הסברתי לו את המקרה ואת הניסיון שלנו לאמת וליישר את הדברים מול הלקוחה. ידעתי שזאת ניצול לרעה להוציא כספים מיותרים מכיוון שאנו במוסך 24 מאמינים בשירות הוגן ובאמינות ויושרה שאין דומה לה לכן אנו מצלמים ומתעדים ספרי (תיקי לקוחות,מכוניות) במעמד של צילום כל הרכבים של לפני ואחרי התיקון ובנוסף כל החלקים אשר מוצאים מהרכב ניתנים לכל לקוח ולקוח ברשותנו מאגר לקוחות גדול ומגוון ולצערנו אנו מקווים ונלמד מתוצאה זאת.
פניתי לצורך טיפול תקופתי למכונית השירות היה אדיב מאוד המחיר יקר ממה שציפיתי הייתי מרוצה
פניתי לטיפול עשרת אלפים. היחס היה טוב, השירות היה אדיב.
פניתי לטיפול לאוטו הכל היה מעולה הם לוקחים את האוטו מהבית מטפלים בו בצורה אישית הם מעבירים את האוטו גם טסט אם צריך ומעדכנים אותך כל הזמן באיזה מצב נמצא האוטו
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist