היי אורח,  

התחבר

Avatar_add_reviewicon-login-arrow-symbolLogOutFull_Menuדפי זהבPointsAvatar_add_reviewAvatar_add_reviewFavoritesMessagesPeopleEdit_detailsHistory

היי אורח

Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
delivery_iconorder_table_icontake_away_iconparty_iconלתיאום שיחה טלפוניתלקביעת פגישהלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםWhatsapp

מידע נוסף על בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ

אזורי שירות

תל אביב

תחומי העסק

חברות טלפון

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 1-800-335166

מפה

Navigate
מפת הגעה אל בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ
נווט

מציג 1-5 חוות דעת מתוך 5 חוות דעת על בזק החברה הישראלית לתקשורת בע"מ

3.5
ציון כללי 4
מחיר 2
זמינות 5
שביעות רצון 3
שירות 3
איכות 5
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
חברה יקרה לדעתי - אך האיכות טובה
אני מנוייה לאינטרנט דרך בזק. המחיר מאד יקר ל-2.5 MB אבל הגלישה טובה. כבר אין מבצעים כמו פעם והם היו מאד קשוחים בנוגע למחיר. אני לא אשאר איתם אם תהיה לי אלטרנטיבה
חידוש שירות אינטרנט מהיר
התקשרתי לקבל הצעת מחיר להמשך התקשרות לאינטרנט באמצעות ADSL. ענתה לי פקידה אדיבה לאחר המתנה קצרה, נתנה לי הצעה מאוד אטרקטיבית מבלי שהייתי צריכה לאיים בעזיבה (כמו שבדרך כלל צריך כדי לקבל הצעה טובה וזולה), כמובן שהתחברתי לעוד שנה עם אופציה להאריך
קו וירטואלי כדי לסחוט עוד ועוד כסף.
עקב הצעה מפתה מחברת אינטרנט להשתמש בשירות הקווי שלה, הודעתי לבזק על ניתוק. לצערי התברר שכדי שאני אוכל להמשיך להשתמש בשירותי האינטרנט שלי, עלי לשלם לבזק דמי קו וירטואלי.חשוב לציין שאני כבר ממילא משלם להם עבור ADSL אז בשביל מה לעזאזל אני צריך לשלם עבור קו שכלל אינו קיים? פשוט בושה וחרפה.
מיקצועים ושירותיים
פניתי למוקד תיקון קווי אינטרנט, עקב נפילות רבות שהיו לי בקו. נציגת השירות במוקד בת"א, בדקה את הקו באמצעים שברשותה, וגילתה שהבעיה הינה באחד המסננים שמחוברים אצלי בבית לשקע בזק.החלפתי את המסנן ומאז כמעט שבועיים לא היתה אפילו נפילה אחת. יש לציין שהנציגה הסבירה לי לכל אורך התהליך את מה שהיא מבצעת, אני סייעתי לה ע"י ניתוק וחיבור המסננים מחדש בכל הנקודות בבית, ובסיום התהליךהיא ביצעה בדיקת איכות ומהירות קו ולימדה אותי כיצד לבצע בדיקה כזאת באופן עצמאי דרך אתר בזק בכל פעם שאני מעונין.אין ספק שטיפול איכותי זה, השאיר אצלי את הרושם שיש על מי לסמוך במקרה ופונים למוקד התקלות בבזק.
תקלה בחיבור לאינטרנט
ביום שישי 1.7.11 התרחשה אצלי תקלה בחיבור לאינטרנט. בשיחת טלפון למוקד התמיכה התברר שהתקלה היא בתשתית של "בזק". הוזמן לי טכנאי ליום ראשון 3.7.11 בין השעות 15:00-17:00 וכפתרון זמני בוצע שינוי מהירות האינטרנט מ10 מגה ל1.5 מגה. ביום ראשון הטכנאי הגיע בזמן(בשעה 16:00) ופתר את הבעיה(כבל לא תקין ולא מצליח להעביר 10 מגה). על הפתרון הזמני, הגעה בזמן וטיפול בתקלה - חוות דעת טובה !
  • 1
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist