Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
צ'יטה שליחויות בע"מ - תמונה ראשית
Opening_hours
שעות פעילות
ימים א' - ה'
8:30 - 17:00
צפה בשעות הפעילות

מחפשים חברה המציעה שירותי הפצה?
זקוקים לסיוע בתחום של הפצת מוצרים? צ'יטה שליחויות בע''מ מבצעת זאת בדיוק, כמו גם שירותים חיוניים רבים אחרים. החברה מאפשרת ללקוחותיה ליהנות משירותי לוגיסטיקה ומשלוחים לכל חלקי הארץ, עבור מוצרים מכל סוג ובכל גודל. החברה נעזרת בכוח אדם של כמאתיים בלדרים, הנעזרים בכלי רכב מגוונים: אופנועים, רכבים מסחריים, משאיות ועוד. הדבר מבטיח שילוח מהיר ויעיל במיוחד, כאשר באפשרות הלקוחות לעקוב אחר מצבה של ההפצה בכל רגע נתון.
צ'יטה שליחויות בע''מ פועלת מאז 1997, ומשרתת כיום נאמנה שורה ארוכה של גורמים הזקוקים לשירותי הפצה: מוסדות ציבוריים, משרדים, רשתות מזון, חברות קייטרינג, חנויות בכל תחומי הפעילות וכיוצא בזה. פעילות החברה נעשית באמצעות חמישה סניפים, הפזורים לכל אורכה של מדינת ישראל, מה שמשפר את זמני ההפצה עוד יותר.

עוד פרטים

מידע נוסף על צ'יטה שליחויות בע"מ

אזורי שירות

פתח תקווה

תחומי העסק

הובלת חבילות ומשאות קלים

הפצת מוצרים - חברות וסוכנויות

לוגיסטיקה

שירותים לעורכי דין

שליחויות

עוד פרטים

שפות שירות נוספות

אנגלית

ערבית

רוסית

מספרי טלפון נוספים

טלפון נוסף 03-5708080

פקס 02-6515574

מפה

Navigate
מפת הגעה אל צ'יטה שליחויות בע"מ
נווט

יצירת קשר עם צ'יטה שליחויות בע"מ

*שדה שמסומן בכוכבית הוא חובה

וידאו ותמונות של צ'יטה שליחויות בע"מ

מציג 1-6 חוות דעת מתוך 505 חוות דעת על צ'יטה שליחויות בע"מ

2.5
ציון כללי 2.4
שירות 2.5
מחיר 3.8
עמידה בזמנים 5
זמינות 2.8
שביעות רצון 3.1
שירות 3.2
איכות 2.8
שביעות רצון מהמחיר 2.7
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
החבילה התקבלה במחסנים שלהם לפני יותר משבוע, טרם הגיעה למרכז החלוקה, מרכז החלוקה נמצא בכלל בעיר אחרת, אין אפשרות ליצור קשר, לא עונים למייל שזה האמצעי היחיד.
משלוח אבד אצל החברה ולא מקבל מענה כל פעם אני פונה אליהם טוענים שבבדיקה בנתיים עבר חודש וחצי
חברה שלא עונה לטלפונים ולא ניתן להשיג אותה! חבילה תקועה אצלהם יותר מחודש! אין התייחסות לפניות!
אני ממתין למשלוח כבר מאוקטובר 2023. קיבלתי הודעה שהמשלוח בחנות כלשהי. פניתי לחנות-נאמר לי לאחר בדיקהשהמשלוח לא נמצא ועלי להתקשר לציטה. חיפשתי טלפון אך לא מצאתי, בלית ברירה פתחתי פניה בצ'אט באתר שלהם שם אמרו לי שיבדקו ועלי להמתין 7 ימי עסקים. חיכיתי בסבלנות ולאחר שלא התקבלה תשובה-פניתי שוב, שאלו אותי מה היה תוכן החבילה-עניתי. אמרו שמעבירים לבקרה. חלפו עוד כמה שבועות ללא מענה אז פניתי במייל לפניות הציבור שם אמרו לי שבודקים ויעדכנו. אחרי כמה שבועות עדכנו שהמשלוח יצא בקרוב שוב להפצה ואני יקבל על כך הודעה-לא קיבלתי שום הודעה. פניתי שוב לפניות הציבור ללא מענה כלל. באתר ניסיתי שוב לפתוח פניה אך זה הפנה אותי לצ'אט חדש בוואצאפ. שם רובוט עונה אוטומטית ואם אני רוצה מענה אנושי אני צריך לבחור ממבחר אפשרויות. בחרתי נציג ואכן ענה לי נציג שהוא מעביר את פנייתי לבקרה ועלי להמתין 7 ימי עסקים. המתנתי ושוב פניתי אך נענתי שטרם חלפו 7 ימי עסקים. לאחר שבועיים שכבר בטוח חלפו 7 ימי עסקים שוב פניתי באמצעות הבטו בוואצאפ לקבלת נציג אך קיבלתי הודעה שעלי להמתין לנציג שיתפנה. המתנתי יותר מ3 שעות כשהוואצאפ שלי פתוח אך לא היה שום מענה ולמחרת בדקתי ולא היה שום מענה או תגובה מנציג. ניסיתי שוב לפתוח פניה בוואצאפ אך כבר לא היה שום מענה אפילו לא אוטומטי. מכאן אני פונה לבית משפט לתביעות קטנות לתבוע את החברה הזאת שגרמה לי להרבה עגמת נפש ולא שולחת לי את המשלוח ששילמתי עליו במיטב כספי.
פעם שנייה שאני מזמין מוצר משריג והמשלוח מבוצע על ידי צ'יטה שליחויות, פעם שנייה שהמשלוח לא מגיע בתואנה שהם לא מצליחים להגיע, כמובן שהם מציעים לי לקבל זאת בנקודת איסוף, למרות ששילמתי על משלוח עד הבית.
10 19
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist