Action_btn_Ninjaלקביעת פגישהלתיאום שיחה טלפוניתלקבלת הצעת מחירליצירת קשר וקבלת פרטיםAction_btn_Order_TableAction_btn_DeliveryAction_btn_Take_AwayAction_btn_Plane_EventWhatsappReserveRoom
WhatsappFacebookTwitterMailShare
צ'יטה שליחויות בע"מ - תמונה ראשית

מציג 6-16 חוות דעת מתוך 506 חוות דעת על צ'יטה שליחויות בע"מ

2.5
ציון כללי 2.4
שירות 2.4
מחיר 3.8
עמידה בזמנים 5
זמינות 2.8
שביעות רצון 3.1
שירות 3.2
איכות 2.8
שביעות רצון מהמחיר 2.7
מה דעתך על העסק?
כתוב חוות דעת
חוות הדעת אומתה ע"י קבלהחוות הדעת עזרה ליחוות הדעת לא עזרה ליכתובדווח על תוכן פוגעניתגובות
אני ממתין למשלוח כבר מאוקטובר 2023. קיבלתי הודעה שהמשלוח בחנות כלשהי. פניתי לחנות-נאמר לי לאחר בדיקהשהמשלוח לא נמצא ועלי להתקשר לציטה. חיפשתי טלפון אך לא מצאתי, בלית ברירה פתחתי פניה בצ'אט באתר שלהם שם אמרו לי שיבדקו ועלי להמתין 7 ימי עסקים. חיכיתי בסבלנות ולאחר שלא התקבלה תשובה-פניתי שוב, שאלו אותי מה היה תוכן החבילה-עניתי. אמרו שמעבירים לבקרה. חלפו עוד כמה שבועות ללא מענה אז פניתי במייל לפניות הציבור שם אמרו לי שבודקים ויעדכנו. אחרי כמה שבועות עדכנו שהמשלוח יצא בקרוב שוב להפצה ואני יקבל על כך הודעה-לא קיבלתי שום הודעה. פניתי שוב לפניות הציבור ללא מענה כלל. באתר ניסיתי שוב לפתוח פניה אך זה הפנה אותי לצ'אט חדש בוואצאפ. שם רובוט עונה אוטומטית ואם אני רוצה מענה אנושי אני צריך לבחור ממבחר אפשרויות. בחרתי נציג ואכן ענה לי נציג שהוא מעביר את פנייתי לבקרה ועלי להמתין 7 ימי עסקים. המתנתי ושוב פניתי אך נענתי שטרם חלפו 7 ימי עסקים. לאחר שבועיים שכבר בטוח חלפו 7 ימי עסקים שוב פניתי באמצעות הבטו בוואצאפ לקבלת נציג אך קיבלתי הודעה שעלי להמתין לנציג שיתפנה. המתנתי יותר מ3 שעות כשהוואצאפ שלי פתוח אך לא היה שום מענה ולמחרת בדקתי ולא היה שום מענה או תגובה מנציג. ניסיתי שוב לפתוח פניה בוואצאפ אך כבר לא היה שום מענה אפילו לא אוטומטי. מכאן אני פונה לבית משפט לתביעות קטנות לתבוע את החברה הזאת שגרמה לי להרבה עגמת נפש ולא שולחת לי את המשלוח ששילמתי עליו במיטב כספי.
פעם שנייה שאני מזמין מוצר משריג והמשלוח מבוצע על ידי צ'יטה שליחויות, פעם שנייה שהמשלוח לא מגיע בתואנה שהם לא מצליחים להגיע, כמובן שהם מציעים לי לקבל זאת בנקודת איסוף, למרות ששילמתי על משלוח עד הבית.
לא מקבל מהם הודעות על חבילות שממתינות לי. פניתי מספר פעמים ; אין ש"ל טלפוני. בווצאפ עונה בוט שלא עוזר. קיימת תקלת שליחת הודעות דרך האתר. כבר חודשיים שחבילות שהזמנתי מוחזרות לשולח בגלל התקלה הזו. לא מקבל פיתרון
שלוח אותי לאסוף חבילה בישוב אחר. אין אפשרות להגיע לשירות הלקוחות.
חברה שעובדת רק במיילים, וגם שם זמני תגובה אם בכלל היא מגיעה של שבוע בין מייל למיין, שהם אומרים שיש בעיה במשלוח או שהחזירו לשלוח הם לא מוכנים לתת איזה אסמכתא שזה ככה והצד ששלח לא מוכן להחזיר את הכסף, אז גם שירות לא טוב גם זמינות נמוכה וגם פגיעה כלכלית בי (זה קרה איתם 3 פעמיים בחצי שנה האחרונה)
מנתבים חבילות לנקודות רחוקות מאוד למרות שבקשתי נקודה קרובה. מודיעים לאסוף חבילה ובפועל השליח שלהם עדיין לא מסר אותה
לא חוזרים ללקוחות. לא ניתן להגיע לאף איש שירות להבין איפה החבילה שלי, שנמצאת אצלם כבר למעלה משבועיים. לא עונים בוואטספ. לא חוזרים לאחר פניה באתר. אחרי מספר ימים חזרו אליי. לא הבנתי ממי שדיברה איתי מה היתה הבעיה.. אבל ביקשתי שיחזירו לשולח.
תמיד בעיות עם נקודת המסירה תמיד יש בעיות עם זה שולחים רחוק אתם לא רציניים בכלל לצערי ...... אם יכלתי לבחור כשאני קונה מאלי אקספרס לא לייבא דרכם לא הייתי חושב פעמים...... או שתתקנו את עצמכם ותשכירו פקידה אחת לפחות שתענה ללקוחות ותשלחו לנקודות ציון תואמות לכתובת המגורים או שתפשטו רגל כבר...... נמאסססס לרדוף אחריכם כל הזמן !!!!!!!!!!!
בדיחה לא מספקים את המוצר לא עונים לטלפון לא חוזרים להודעות.
אפס שירות. אין שום מענה אנושי וגם לא בצאטים האוטומטיים. סמסים עם מידע לא נכון על החבילות, חוסר מענה וחוזר שירותיות
10 19
מצאת מידע לא מדוייק? דווח על טעות
Arrow_Close_partArrow_LeftArrow_moreArrow_Open_partArrow_RightArrow_downX_close_iconSite_menu_knowCall_iconלוגוzap_thumbsMap_pinתמונה גנריתVideo_playIcon star empty colorIcon star empty colorIcon star full colorIcon star empty colorאייקון חנויותDone_tofes_iconicon_failSite-menu_pricelistsSite_menu_reviewsSite_menu_search_resultsSite_menu_add_bussinessexpress iconwhatsapp iconhand_click_expressicon_mobile_consult דפי זהבZAPתפריטSearchSearch Footer_searchFooter_toolsFooter_pricelist